J
John Muller
Guest
Weet iemand of ardenner breuksteen kalk bevat.
Ik heb het thuis op de stenen geprobeerd Herman😉. Ik denk ook niet dat ze bij de bouwmarkt er blij van worden als je daarmee gaat aankomen😀😀
Neem je toch 1 steen mee om te testen, als hij bruist dan hoef je niet meer terug, bruist hij niet dan kan je weer een dagje shoppen plannen.😎Ja maar het moet ook een beetje inwerken, maar om met zoutzuur naar een bouwmarkt te gaan......
Gewoon zo'n pipet geval meenemen, ziet niemand.
En als je t netjes vraagt mag t ook vast wel.
Waarom zou je het nog moeten testen als het echt ardenner breuksteen is? Coca cola ga je toch ook niet testen op koolzuur? 😉
Ik ook, stel je voor dat je cola zonder prik drinkt
Ik had het ergens op een aqaforum gelezen van azijn, dan de stenen maar gewoon mee nemen.
Nog zoiets, John heeft hier 100% gelijk, je gaat toch ook niet allerlei middeltjes meenemen naar een LFS om het water te testen van hun bakken vooraleer je daar vis koopt?Ik heb het thuis op de stenen geprobeerd Herman😉. Ik denk ook niet dat ze bij de bouwmarkt er blij van worden als je daarmee gaat aankomen😀😀
Jongens aub.
Je kan toch niemand aanraden om zoutzuur mee te nemen om te testen?
als je dit over je lichaam krijgt of ermee op je lichaam morst je voor je leven getekend.
Dit las ik op een andere forum..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.