Wat is er nieuw

As eheim in rotor jbl902

Albert.K

Well-known member
Lid geworden
4 februari 2013
Berichten
1,055
Asjes voor de rotor van een eheim pomp zijn los te koop. Die van de jbl pompen niet.
Mijn vraag is of er mensen zijn die weten of de asjes van een eheim pomp in die van een jbl pomp passen.
 
Zover ik weet past dat inderdaad niet en van JBL moet je dus gedwongen een heel nieuw setje kopen.
 
Of je kan kijken of de oplossing welke in dit topic is gevonden ook voor jou van toepassing is.
 
Of je kan kijken of de oplossing welke in dit topic is gevonden ook voor jou van toepassing is.

Haha, ja Luc heeft dat tijden gebruikt maar zelf zie ik het meer als een noodoplossing want je weet nooit hoelang zo n staafje het vol zal houden en ik zou met zoiets geen risico willen lopen moet ik zeggen.
 
Haha, ja Luc heeft dat tijden gebruikt maar zelf zie ik het meer als een noodoplossing want je weet nooit hoelang zo n staafje het vol zal houden en ik zou met zoiets geen risico willen lopen moet ik zeggen.
Dat weet je ook niet van een “echt” asje
 
Bedankt voor jullie reacties. Het zou ook van slechte bedrijfsvoering zijn als de onderdelen van 2 verschillende pompen van twee verschillende bedrijven op elkaar passen.
Had het ook niet verwacht. Ik wilde een reserveasje hebben voor mijn pomp, voor als die eens breekt, maar zal ik daarvoor een hele rotor moeten aanschaffen.
Overigens het topic van Luc heb ik destijds gelezen , weet nu zo even niet meer welke pomp hij daarvoor gebruikte. Het is wel een optie als noodoplossing. Bij hem werkte het in ieder geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan