+ 40 jaar ervaring en daar zit je dan op een zaterdagavond


Heb laatst een doosje gekocht. 300 stuks voor 49 cent. Daar kun je wel wat filters mee aan de gang houden.

Dus John, snel ff paar dozen in slaan.


Nou ik waag me daar niet aan en betaal liever iets meer voor een echt asje:sorry:. Maar wellicht kun je ze straks voor 0,50 cent verkopen Marcel:D:D
 
Twee weken geleden bij mijn vader, het viel ons ineens op dat er een kaamlaag in de bak lag. En ja hoor, de filter draait niet meer.

Het bekende staafje in 3 stukken, dus ik zeg vraag aan mijn moeder om een wattenstaafje, en ze staan me aan te kijken.

Maar vandaag nogsteeds geruisloos hoor. Dus het ligt niet aan de Belgische kwaliteit van de staafjes!

Het wattenstaafje is helaas een korte periode van heldhaftigheid geschonken.

Onlangs is het aquarium (250liter) lek geraakt en een goeie 80 liter over de vloer gegaan. Of het wattenstaafje nog heel was weet ik niet. De pomp lag de volgende dag op de stort tesamen met het aquarium.
 
28/05/2017 heb ik een tweede wattenstaafje moeten gebruiken,
bijna niet te geloven maar.....
......wij zijn nog ongeveer een 2.5 week van een jaar vandaan en ik heb nog geen derde moeten insteken.
Deze draait nu bijna een gans jaar.
 
28/05/2017 heb ik een tweede wattenstaafje moeten gebruiken,
bijna niet te geloven maar.....
......wij zijn nog ongeveer een 2.5 week van een jaar vandaan en ik heb nog geen derde moeten insteken.
Deze draait nu bijna een gans jaar.

Was dat hetzelfde merk wattenstaafje als het vorige? Want gaat dan toch 100% langer mee.
 
Een maand geleden heb ik een nieuw maar origineel asje gestoken.
Op het moment dat de rotor het eerste lawaai begon te maken heb ik het oude eruit gehaald, spijtig dat ik hiervan geen foto heb genomen, maar hij was in drie stukken.
Het tweede asje heeft het dus ongeveer 15 maanden uitgehouden.
 
Een maand geleden heb ik een nieuw maar origineel asje gestoken.
Op het moment dat de rotor het eerste lawaai begon te maken heb ik het oude eruit gehaald, spijtig dat ik hiervan geen foto heb genomen, maar hij was in drie stukken.
Het tweede asje heeft het dus ongeveer 15 maanden uitgehouden.

En ik maar denken dat de wattenstaafjes op waren en je geen nieuwe meer kon vinden;)
 

Terug
Bovenaan