Seabait
Well-known member
Ja die is duidelijk op maar toch bizar lang volgehouden!
Nu een origineel asje terug of weer een wattenstaafje Luc? 😉
Ja die is duidelijk op maar toch bizar lang volgehouden!
Er komt geen eind aan dus
Waauuw wat een geweldig topic en ook ik ben verbaasd dat het zo lang heeft stand gehouden.
Ga je nu terug vanaf het begin elke week tellen met dit 2de wattenstaafje Luc of ga je het ons pas laten weten wanneer het 2de ook knakt.
Daar heb je overschot van gelijk in Luc.Ik denk dat het nu beter is om enkel aan te geven wanneer het knakt, anders heb ik misschien weer zoveel pagina's waar eigenlijk niets op staat. 😉 😀
Ik denk dat het nu beter is om enkel aan te geven wanneer het knakt, anders heb ik misschien weer zoveel pagina's waar eigenlijk niets op staat. 😉 😀
We gaan je abonnementsgeld daar wel op afstemmen Luc als je veel pagina s zou verbruiken😀😀
Hahahahaha lol.😎We gaan je abonnementsgeld daar wel op afstemmen Luc als je veel pagina s zou verbruiken😀😀
Ik verwacht nu wel een vergelijkend onderzoek naar het merk wattenstaafje met de beste prijs/kwaliteit verhouding.... 😀
We gaan door tot..................................😀😀😉
Iedere keer als ik een filter hier weer eens reinigen moet, dan denk ik weer aan jou hier 😀 😀 😀
Het had goedkoper gekund Luc als je er maar 1 had hoeven te grbuiken😀😛
Het had goedkoper gekund Luc als je er maar 1 had hoeven te grbuiken😀😛
Heb laatst een doosje gekocht. 300 stuks voor 49 cent. Daar kun je wel wat filters mee aan de gang houden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.