+ 40 jaar ervaring en daar zit je dan op een zaterdagavond


Ja die is duidelijk op maar toch bizar lang volgehouden!
Nu een origineel asje terug of weer een wattenstaafje Luc? ;)
 
Ja die is duidelijk op maar toch bizar lang volgehouden!
Nu een origineel asje terug of weer een wattenstaafje Luc? ;)

Heb dus weer een wattenstaafje erin gestoken.
Wil weten of het eerste een soort van eendagsvlieg was of dat het tweede even lang meegaat.
Heb natuurlijk nu wel een orgineel liggen voor zeker de volgende keer :)
 
Zelfs al zou de lfs dicht zijn wegens een verbouwing dan is er dus geen reden voor paniek:D. Zolang de DA drogist maar open is en je daar wattenstaafjes kan halen:deal:
 
Waauuw wat een geweldig topic en ook ik ben verbaasd dat het zo lang heeft stand gehouden.
Ga je nu terug vanaf het begin elke week tellen met dit 2de wattenstaafje Luc of ga je het ons pas laten weten wanneer het 2de ook knakt.
 
Waauuw wat een geweldig topic en ook ik ben verbaasd dat het zo lang heeft stand gehouden.
Ga je nu terug vanaf het begin elke week tellen met dit 2de wattenstaafje Luc of ga je het ons pas laten weten wanneer het 2de ook knakt.

Ik denk dat het nu beter is om enkel aan te geven wanneer het knakt, anders heb ik misschien weer zoveel pagina's waar eigenlijk niets op staat. ;) :D
 
Ik denk dat het nu beter is om enkel aan te geven wanneer het knakt, anders heb ik misschien weer zoveel pagina's waar eigenlijk niets op staat. ;) :D
Daar heb je overschot van gelijk in Luc.:thumbs:
 
  • Leuk
Waarderingen: luc
Dag op dag is dit nu 1 jaar geleden dat ik dit topic hebt geopend.
dwz dat op 1 jaar tijd er 2 wattenstaafjes gebruikt zijn, waarvan het tweede nu nog altijd rustig en stil draait.
Ik denk niet dat het goedkoper had kunnen zijn ;)
 
Twee weken geleden bij mijn vader, het viel ons ineens op dat er een kaamlaag in de bak lag. En ja hoor, de filter draait niet meer.

Het bekende staafje in 3 stukken, dus ik zeg vraag aan mijn moeder om een wattenstaafje, en ze staan me aan te kijken.

Maar vandaag nogsteeds geruisloos hoor. Dus het ligt niet aan de Belgische kwaliteit van de staafjes!
 

Terug
Bovenaan