Blijkbaar zijn er al die voor mij geweest zijn die dit gebruikt hebben, althans zelf verklaren ze dit toch 😛 😀
Weet je wat ook bijzonder genoemd mag worden? Dat je wekelijks dit rapporteert Luc en het niet steeds vergeet. Ik zou na 2 weken het zijn vergeten hoor😉.
Dus naast het bijzondere van het asje vindt ik dit ook best bijzonder
Wacht maar tot we in het jaar 2024 zijn....
Dan heeft deze post 121 pagina's 😀 😀 😀
Wacht maar tot we in het jaar 2024 zijn....
Dan heeft deze post 121 pagina's 😀 😀 😀
Weet je wat ook bijzonder genoemd mag worden? Dat je wekelijks dit rapporteert Luc en het niet steeds vergeet. Ik zou na 2 weken het zijn vergeten hoor😉.
Dus naast het bijzondere van het asje vindt ik dit ook best bijzonder
Ach, een mens moet toch wat met zijn tijd he? 😉
Misschien een hobby zoeken dan Luc😀😀😉
het ene is wandelen en het andere is jullie plagen/pesten(beheer) en voor dit laatste heb ik geen aquarium nodig 😀 😀
Eindelijk de lang verwachtte bekentenis😀😀. Als ik nog een lege bak had staan dan zou ik je erin opbergen😛
Jawel, met Waals onkruid....Je zou ondertussen toch moeten weten dat Vlaams onkruid met niets kapot te krijgen is? 😛
Jawel, met Waals onkruid....
😀😀😀😉
Nou we kunnen zeggen wat we willen maar dat idee van dat oorstokje is wel uniek te noemen in elk geval en ik was er niet opgekomen🙂.
Kom erachter dat plantenstokjes ook die diameter hebben, zijn volplastic. gaat ook goed.
Nee, die kan je nu ook uit die stokjes zagen. koop je 2000 stokjes. heb je 8000 asjes.
10 ct stuk, 25 heel.
Nou in gedachten zie ik Luc komend weekend al stokjes zagen😀😉
De mijn zijn veel goedkoper dan die van Bertus, Bertus is een echte 'geldwolf' 😛 😀
Wacht even....'k ben nog aan het rekenen... 2000 stokjes, 8000 asjes... euhh..10ct, 25 heel...De mijn zijn veel goedkoper dan die van Bertus, Bertus is een echte 'geldwolf' 😛 😀
Wacht even....'k ben nog aan het rekenen... 2000 stokjes, 8000 asjes... euhh..10ct, 25 heel...
Die Bertus, bezorgt hij me weer werk... waar was ik.... hmmmm....
😉😉😉
Neen hoor, je kan gratis en voor niets hier een zo'n asje komen halen, krijg je nog een tas koffie bovenop,
let wel, enkel afhalen, ik stuur niets op. 😉 😀
Ik heb alleen de koffie liever in een kop want waterdicht is mijn tas niet😀😛
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.