Aulonocara Inrichting


J

Jordy

Guest
Beste forumleden,

Nu vroeg ik me af hoestenen in een Aulonocara bak het beste kunnen liggen en of dit ook echt uit gaat maken.
Momenteel heb ik mijn stenen namelijk meer in het midden (niet te hoog), maar wel met meerdere schuilplekken.
Deze opstelling kom ik ook op internet tegen, maar ook opstellingen met 1 grote stapel aan de zijkant en verder niks, of twee stapeltjes.
Ziet hier een groot verschil tussen?

Groet,
Jordy
 
Dat hangt een beetje van je persoonlijke smaak af, wat jij graag wilt. Zorg er dan wel voor dat je genoeg schuilplaatsen hebt.
Maar je vermeld zelf al dat je die genoeg hebt, dus dan is er geen enkel probleem.
 
Is er dan geen vaste inrichting die ze fijner vinden? Zoals corydoras die een zandvlakte appreciëren.
 
Veel zand en rotsen is mijn tip maar da's ook niet zo'n moeilijke ;)
 
Niet te moeilijk doen, hoor. WAt ze zegt is ook voor mij geen zoete koek.

Alles zwemt door elkaar.
 
Uiteindelijk zoals te zien in mijn eigen foto-album vooreen grote stapel en wat kleinere stenen gegaan. Ben nu nog wat aan het spelen met het licht. Zelf heb ik via twee controllers nu mijn Easy LEDs op 40% sterkte gezet. Denken jullie dat dit goed is (aangezien er geen planten in zitten). Of kan ik hem beter verhogen om meer alg te creëren?
 
Bij Mbuna zeker doen.

bij non-mbuna niet nodig maar ik zie de mijne wel af en toe eens in de bruinalg happen (wss opzoek naar iets lekkers)
 
Bij Mbuna zeker doen.

bij non-mbuna niet nodig maar ik zie de mijne wel af en toe eens in de bruinalg happen (wss opzoek naar iets lekkers)
Nee precies, die happen sneller in het zand. Denk dat ik het licht dan eventueel zelfs wat donkerder kan zetten, goed fel licht :stars:
 

Terug
Bovenaan