Prima, maar zo denk ik niet bij F1Ik zou voor die 0,4PH echt niet dit hele circus optuigen hoor.. als vissen 6,8 aan kunnen gaan ze 7,2 ook wel redden.
Prima, maar zo denk ik niet bij F1Ik zou voor die 0,4PH echt niet dit hele circus optuigen hoor.. als vissen 6,8 aan kunnen gaan ze 7,2 ook wel redden.
Hadrogstigma
Ja heb ik ook aan gedacht, maar wil de KH niet teveel laten zakken ivm de CO2 waarde. Ik dacht gelezen te hebben dat de PH 6,5-6,8 moest zijn, maar kan het niet meer vinden. Misschien toch bij een ander soort uitgekomen met zoeken. Google flikkert soms allerlei soorten door elkaar.Ofwel vrijwel niets over bekend behalve dat de rivier waar ze voorkomen een ph van 6.8 tot 7.4 heeft.
Zou me er echt niet druk om maken.
En als je je er echt druk om wilt maken is over turf filteren een betere en makkelijkere oplossing
Nee ik gebruik geen CO2 hoor. Maar met deze waarden heb ik genoeg natuurlijk CO2 in het water voor de planten die ik heb.Ah co2 maakt het verhaal nog anders.
Dan stuur je die 0,4 ph toch gewoon met co2 naar beneden?
Geen osmose, geen middeltjes alleen kraanwater.
Afvoer en toevoer kranen realiseren aangezien die al in de muur zitten en je bent klaar.
Nee dat durf ik echt niet hoor. Dat komt wel goed als er een nieuw aquarium komt. Dan komt er ook een bioloog onder. Blijft mijn favoriet en dan ben ik de smalle zijkanten kwijt. Kost zoveel ruimte. Maar ja, dan moet ik nog wel even sparen.Je zegt dat de afvoer dichtbij is.
Waarom boor je geen gat in de bovenrand van je aquarium voor een afvoer en zet je een druppellaar in je aquarium?
Evt met een gardena computer ertussen
Dan kan je als alternatief nog kiezen voor een ATO met magneetventiel op het schone water en een pompje met schakelklok die eens per zoveel tijd wat water naar het riool pompt.Nee dat durf ik echt niet hoor. Dat komt wel goed als er een nieuw aquarium komt. Dan komt er ook een bioloog onder. Blijft mijn favoriet en dan ben ik de smalle zijkanten kwijt. Kost zoveel ruimte. Maar ja, dan moet ik nog wel even sparen.
Ik heb nog even met Markus Kaluza besproken en hij adviseert om dit bestand op 6.7-6.8 te houden. Moet op zich met turf te doen zijn. Ff kijken hoe de verhouding PH/KH blijft.Ja heb ik ook aan gedacht, maar wil de KH niet teveel laten zakken ivm de CO2 waarde. Ik dacht gelezen te hebben dat de PH 6,5-6,8 moest zijn, maar kan het niet meer vinden. Misschien toch bij een ander soort uitgekomen met zoeken. Google flikkert soms allerlei soorten door elkaar.
FX6 is een van grootste filters die er is. Hierbij wat extra fotos zoals beloofd. Maar je hebt een sump dus zou niet werken.Geen idee wat een fx6 is! En extra kop op outlet???????Maar het werkt nog steeds met lange slangen al is het wel sneller.
Mooi welke zijn het?Nee heb nog geen sump hoor. Dat is voor mijn toekomstige bak, waar ik nog even voor miet sparen. Heb nu twee grote potfilters.
Oase 850 en Aquael 2000Mooi welke zijn het?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.