Axolotl aquariums


Jaydensky

Active member
Lid geworden
4 september 2021
Berichten
39
Hallo iedereen
Ik heb dit onderwerp geplaats zodat we kunnen kijken naar de verschillende soorten aquariums voor axolotls en deze een cijfer kunnen geven
Wat geven jullie die van mij ik heb net nieuwe planten dus het is nog een beetje wazig
20210915_174752.jpg
 
Nu heb ik niet heel veel verstand van deze dieren, maar zie ik wel heel veel kunstplanten. Hoe meer echt, hoe beter ook voor je waterkwaliteit. Wensen deze dieren ook niet het liefst een zandbodem? Of zit ik hierin verkeerd
 
Nu heb ik niet heel veel verstand van deze dieren, maar zie ik wel heel veel kunstplanten. Hoe meer echt, hoe beter ook voor je waterkwaliteit. Wensen deze dieren ook niet het liefst een zandbodem? Of zit ik hierin verkeerd
Ja een zand bodem is beter maar mijn axolotl spuugt altijd alles uit als er steentjes in zijn mond komen dus dat is geen probleem bij mij en ik ben ook van plan om meer echte planten te halen zoals duckweed en een paar grote stevige
 
Wat een mooi aquarium zeg!
De axolotl is er vast heel gelukkig, zeker nu met de levende plantjes.
 
Mijn axolotl was heel onrustig in mijn aquarium dus heb ik deze voor een laatste keer veranders hij is nu een stuk gelukkiger ik denk dat het kwam door de grote stenen die op de bodem lagen en een beetje teveel planten ik heb ook een voederbakje toegevoegd zodat het een beetje proberder blijft
20210930_195224.jpg
20210929_151634.jpg
zou het een goed idee zijn om een youtube kanaal te maken zodat ik mensen kan helpen met de problemen die ik ook had
 
Ik heb gisteren een 2de axolotl gekocht
Ze zitten wel nog samen in een 25 gallon tank
Omdat mijn aquarium een vertraging heeft dus ik denk dat ik nog een paar maanden moet wachten om ze te verplaatsen omdat ik de tank ook nog moet laten indraaien
20211024_123005.jpg
20211024_133203.jpg
 

Terug
Bovenaan