J
John Muller
Guest
Mooie bak en mooie vissen. Zijn de paradijs vissen 2 mannetjes dan wordt het omruilen. Het gedrag van een paartje is zeer mooi.
Gr. John.
Gr. John.

aquaria17 zei:Erg mooie bak! Zitten nu wel erg veel drijfplanten in of niet? Lijkt wel een beetje donker te worden daar achterin.
Die kuhli's heb ik ook, zijn echt leuke bodembewonners, met veel beplanting en hout zijn ze inderdaad niet echt schuw meer : )
Mondeo zei:Kleuren zijn goed,vissen zijn leuk. Maar zoals eerder gezegd door mij,de afgezaagde stronk doet je bak te kort.
De co2 flipper,kan die niet richting de achterwand? Dan valt hij veel minder op.
Precies! Ik heb eens een bak gezien met misschien wel 50+ sumatranen (P. tetrazona) EN maanvissen ZONDER ��n enkele beschadigde maanvis. En Sumatranen, die hebben toch wel de ergste reputatie.Zwits zei:Als de barbelen met genoeg soortgenoten worden gehouden onder goede omstandigheden en in een bak groot genoeg, komt dat vinnenbijten zo goed als niet voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.