Wat is er nieuw

Baby ancistrus in gezelschaps aquarium

Goedemorgen,
Papa ancistrus heeft vanacht het hol verlaten en het is nu leeg. Eindelijk heeft hij rust en kan hij gaan eten na een geslaagd legsel.
Ik heb geen idee hoeveel baby's er zijn maar eigenlijk overal waar je kijkt zie je ze zitten.
Nu mogen de visjes nog wat gaan groeien en dan zullen ze naar of andere mensen gaan die ik er blij mee kan maken en anders heb ik de afspraak dat ze maar de lfs kunnen.

Goedemorgen,
Papa ancistrus heeft vanacht het hol verlaten en het is nu leeg. Eindelijk heeft hij rust en kan hij gaan eten na een geslaagd legsel.
Ik heb geen idee hoeveel baby's er zijn maar eigenlijk overal waar je kijkt zie je ze zitten.
Nu mogen de visjes nog wat gaan groeien en dan zullen ze naar of andere mensen gaan die ik er blij mee kan maken en anders heb ik de afspraak dat ze maar de lfs kunnen.
Nou missie geslaagd, toch een tijd bezig geweest maar gelukt !

Nog een x een update over de ancistrussen.
De kleintjes maken het goed en groeien goed (1,7cm)
Vader ancistrus komt weer regelmatig uit zijn hol de 3 vrouwtjes in het aquarium zijn wel continu bij het hol te vinden maar manlief lijkt er ff geen zin in te hebben na ruim 2 weken broeden.
Ik weet niet hoeveel kleintjes er uiteindelijk zijn maar ze zitten eigenlijk overal waar je kijkt en doen daar lekker hun ding.
20250920_101159.jpg
20250921_094706.jpg
20250921_095409.jpg
20250921_092323.jpg
20250921_085026.jpg
Screenshot_20250921_095747_Gallery.jpg
20250921_094757.jpg
20250921_100639.jpg
20250921_100740.jpg

Hoe is het inmiddels met de kleintjes......

Hoe is het inmiddels met de kleintjes......
Ik zie er niet zo heel veel meer zwemmen ook heb ik geen dode vissen gevonden maar dat gaat ook haast niet met zoveel garnalen als er in de bak zitten. Zo nu en dan zie ik er nog 1tje op het raam of tussen de planten en deze lijken het goed te doen. Het zijn er in iedergeval geen 25 meer anders kunnen ze zichzelf wel heel goed verstoppen.

Denk dat je versteld staat hoeveel het er nog zijn.....verstoppen zijn ze goed in.
En ach zal vast een volgend nestje komen. 😉

Denk dat je versteld staat hoeveel het er nog zijn.....verstoppen zijn ze goed in.
En ach zal vast een volgend nestje komen. 😉
Ik hoop wel op nog een nestje was wel leuk. Maar voor nu kijken de ancistrussen eigenlijk niet naar elkaar om.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan