Wat is er nieuw

Baby corydoras laten zich niet zien en eten niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter MarlonnekeW
  • Startdatum Startdatum
Bedankt!

Het gaat eigenlijk verrassend goed. Inmiddels zijn er al weer een aantal eitjes in het kweeknetje uitgekomen en vandaag heb ik weer drie nieuwe eitjes erbij gedaan. In het kweeknetje zitten nog twee visjes, die even oud zijn als de visjes die in het grote aquarium zitten (lieten zich absoluut niet vangen, dus daarom heb ik ze maar laten zitten). Deze zijn veel schuwer, dan de visjes in het aquarium. Dat vind ik een opvallend verschil. Voor mijn gevoel zijn de visjes in het aquarium ook meer gegroeid dan hun broetjes/zusjes in het kweekbakje. Ik ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen(ik hou jullie natuurlijk op de hoogte).

De baby cory's zijn inmiddels 4 weken oud en het gaat nog steeds erg goed. De zijn niet schuw en zwemmen actief door de bak heen.
Op dit moment krijgen ze nog steeds stofvoer. Dat is dus vrij eenzijdige voeding. Ik vroeg me af wanneer het verstandig is om ook andere dingen bij te gaan voeren, zoals fijngemalen granulaat of tabletjes.

In de bak zitten ook wat plaagdiertjes, zoals mosseldiertjes. Is dat ook voer voor de baby cory's?

Bedankt voor de link. Ik ga aan de slag met granulaat, tabletjes en vlokken en als je nog iets groter zijn ga ik diepvries proberen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan