Baby otocinclus?


Elvina

Active member
Lid geworden
8 april 2023
Berichten
25
Leeftijd
38
Ik heb sinds een week tal van deze beestjes in mijn aquarium. Ik heb een groepje van 6 otocinclussen maar had tot een week of 3 geleden ook een aantal coridoras habrosus. Ik heb een vermoeden dat dit jonge otocinclusjes zijn maar dat gebeurt toch amper in gevangenschap? Weten jullie wat dit zijn? Sorry voor de wazige foto, ze zijn te klein om ze goed scherp te krijgen.
 

Bijlagen

  • IMG_1441.jpeg
    IMG_1441.jpeg
    19.6 KB · Weergaven: 64
Als ze aan de ramen zitten geplakt ga ik voor de oto, jongen van corydorassen zitten over het algemeen op de bodem, super leuk! Wat voor aquarium/temperatuur heb je ze zitten?
 
Gelet op het lange achterlijf denk ik ook Oto s.
 
šŸ˜… Wat leuk dan. Ik dacht in eerste instantie een gekke plaag te hebben. Ik kon alleen niets vinden wat er op leek (ze waten toen nog kleiner) Ik bedacht pas later dat het weleens otos konden zijn. Ze zitten inderdaad aan de ramen, ik neem aan dat corydoras meer op de bodem zouden zitten. Thanks voor de reacties.

Het is verder echt toeval dat de omstandigheden blijkbaar goed genoeg waren. De temperatuur is 22 graden. Ik zal de overige waardes nog even meten. Misschien dat iemand met kweekplannen daar nog iets mee kan.
 

Terug
Bovenaan