bak is besteld, nu nog verwarming


Ik heb de set van aquamedic gekocht voor 105€, de titanium verwarming 300W en de twin controller duo ook van aquamedic.
 
Zit er allemaal bij, maar die sondes (ook die van inkbird) gaan niet heel lang mee (is ook een topic over op dit forum) omdat ze niet 100% waterdicht zijn, (zijn ook filmpjes over te vinden op youtube) dus die kun je beter een aantal op voorraad hebben (ook te koop op ali)
De sonde DS18B20 is wel degelijk waterdicht, Antje. De mijne hangt al jaren in mijn bak!
 
De sonde DS18B20 is wel degelijk waterdicht, Antje. De mijne hangt al jaren in mijn bak!
De mijne van Inkbird met originele ook. Heb wel die nieuwe in de kast. Als reserve.
 
Zo'n STC-1000 kan je inbouwen maar nodig is het niet. En die extra's? Een kabel met een stekker eraan. Dat is het. Uiteraard ben je een verwarmingselement nodig maar die zit ook niet bij de Inkbird. Zo'n aquariumsensor zit er al bij, een DS 18B20, een waterdicht exemplaar. Oh, 230 Volt, als je daar bang voor bent is zelfs niet nodig. Ze zijn er met een zwakstroomvoeding, 12 Volt, 24 Volt, zelfs met 72 Volt en, inderdaad 230 Volt. Wel allemaal DC dus wisselstroom. Al met al lijkt me dit echt wel voordelig...

Nu moet ik natuurlijk geen onzin opschrijven. DC is uiteraard gelijkstroom, géén wisselstroom dus! En de ingangs spanning (AC) is 230 volt. Maar je kunt dus, en dat bedoelde ik, boven je bak veilige 12 Volt spanning gebruiken.
 
Naja bewust haha nooit geweten dat dit zo was.
Was redelijk breed uitgemeten in het nieuws en voor de aandacht heeft South Park er een aflevering aan besteed.
Zijn nog erger dan postnl, daar is een hoop uitbesteed aan uitzendkrachten die door wazige constructies onder het minimum loon werken..
 
Was redelijk breed uitgemeten in het nieuws en voor de aandacht heeft South Park er een aflevering aan besteed.
Zijn nog erger dan postnl, daar is een hoop uitbesteed aan uitzendkrachten die door wazige constructies onder het minimum loon werken..
Southpark kijk ik al heel lang niet meer.
Dan is dat langs me heen gegaan. Niet opgemerkt. Over postnl wist ik het wel. Maar amazon niet. Maar bij deze.
 
Was redelijk breed uitgemeten in het nieuws en voor de aandacht heeft South Park er een aflevering aan besteed.
Zijn nog erger dan postnl, daar is een hoop uitbesteed aan uitzendkrachten die door wazige constructies onder het minimum loon werken..
Glassdoor is een website wat reviews geeft en dieper info over bedrijven.
Voorheen bij sollicitatie processen van mezelf keek ik daar ook op, om meer over het bedrijf te kennen, ervaringen van medewerkers en ex medewerkers.

Toch zie ik niet super veel slechte ervaringen van amazon.


1576229514159.png


Ik moet je eerlijk zeggen RTL Nieuws enz, hoever is dat de waarheid.
 
Glassdoor is een website wat reviews geeft en dieper info over bedrijven.
Voorheen bij sollicitatie processen van mezelf keek ik daar ook op, om meer over het bedrijf te kennen, ervaringen van medewerkers en ex medewerkers.

Toch zie ik niet super veel slechte ervaringen van amazon.


Bekijk bijlage 285278

Ik moet je eerlijk zeggen RTL Nieuws enz, hoever is dat de waarheid.
Ook nos zit er wel eens naast met hun bronnen of verteld het alsof de wereld vergaat terwijl er eigenlijk weinig aan de hand is.
Maar vergeet ook niet dat er ook bedrijven zijn die je in kan huren die enkel en alleen positieve reviews schrijven met nep accounts.
 
Ook nos zit er wel eens naast met hun bronnen of verteld het alsof de wereld vergaat terwijl er eigenlijk weinig aan de hand is.
Maar vergeet ook niet dat er ook bedrijven zijn die je in kan huren die enkel en alleen positieve reviews schrijven met nep accounts.
Dat is zeker waar. maar hoe ver wil je gaan zal ik denken.
Het kan ook gewoon zijn dat door reorganisaties dat men het bedrijf afkraken en dingen bij elkaar liegen om het bedrijf in een zwart daglicht te plaatsen.
het kan alle kanten op.

Hiermee haal ik niet je mening naar beneden hoor. maar ik twijfel wel of het echt zo is.
 

Terug
Bovenaan