Wat is er nieuw

Bak vol met???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freggel1980
  • Startdatum Startdatum
F

Freggel1980

Guest
Al enige tijd zitten er allemaal kleine witte beestjes in mijn aquarium. Zo nu en dan zag ik er een paar, maar meer niet.
Het begint nu gewoon een explosie te worden, en ik heb werkelijk geen die wat het is. Ze zijn wit, en aardig snel, maar wat is het?

Wittebeestjes_zps988c1a84.jpg

Wittebeestjes1_zpsad1fa457.jpg

Ik denk dat het mosseldiertjes zijn.

Pluk er een paar uit,en bekijk ze onder vergrootglas.

Kan je er ook een foto van maken.

Seabait zei:
Ik denk dat het mosseldiertjes zijn.

ik denk het ook ja 😉

Ik kreeg ze voor een groot deel uit m'n bakje dmv een plakje komkommer,daar gaan ze lekker van eten en blijven mooi zitten als je het voorzichtig uit het bakje haalt.
Ze kunnen geen kwaad maar vind het zelf een irritant zicht... 😉

Vandaag met komkommer geprobeerd, maar dat gaat het niet helemaal worden.
Met een luchtslangetje in de weer geweest en de plekken leeg gezogen waar ze veel zitten en dit heeft een aardig resultaat gehad.

Het klopt dat het water vol voeding zit, daar er een paar magere vissen tussen zitten, dus voer nu iets meer, maar krijg ook een overdosis aan mosseldiertjes............

Kan ik de gevangen mosseldiertjes bij mijn multi's zetten? worden ze dan opgegeten?

Jammmer dat het niet met komkommer werkt maar afhevelen kan ook idd.
Zeker weet ik het niet natuurlijk maar vaak zijn vissen gek op kleine bewegende beestjes.

Afhevelen werkt bij mij beter als komkommer. Ze komen er nauwelijks op. Merk wel dat mijn garnalen zich er een beetje aan beginnen te irriteren. Zelfs de kleintjes komen naar boven.

Nou mijn multi's zijn er razend gek op hahahahahhaa, zo leuk om te zien hoe ze erachteraan vliegen, of ze heel tactisch op zit te wachten.
Vanavond maar nog een sessie afhevelen en bij de multi's erin zetten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan