Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thanks! 😀
Nou spiderwood is dus helaas eigenlijk niet tweedehands verkrijgbaar, helemaal niks op marktplaats.. kienhout is wel goedkoper maar dat geeft zoveel troep en kleur af..
Dus maar blijven sparen en steeds een stuk erbij 😉
Dat zuignapje komt de slang in geklikt tijden het verversen, ik ben soms wat lui om die dingen er weer af te halen Hihi..
Thanks!
Klopt helemaal, meestal als mensen aan me vragen welke soort 'die haaitjes' zijn, dan zeg ik 'panga filet'
In de hoop dat ze dan denken 'wat zonde dat de supermarkten er vol mee liggen'... maar helaas krijg ik dan eerder te horen: 'als ze groot zijn wil ik ze wel opeten'
Maar het zijn ontzettend lieve rustige vissen, ik snap niet dat deze in de top 10 meest agressieve (aquarium)vissen staan, want ik zie nimmer agressie of dominant gedrag.
Nu zijn deze vissen eigenlijk niet geschikt voor aquaria,omdat ze mega groot kunnen worden, maar ze zijn hier ooit aan komen waaien en ik hoop dat ze nog lang onder de 40cm blijven en alvast sparen voor een bak van 5 meter😉