Wat is er nieuw

Barbeeltjes

Ik heb het bij nakweek nooit meegemaakt. Nakweek corydoras kunnen ook zonder actieve kool in een zakje vervoerd.
Waar het aan ligt weet ik niet. Sterbaii staat bekend als 1 van de soorten die relatief snel/veel gif afgeeft,
 
Normaal wordt hier een filmpje gevraagd maar dat is vast een beetje moeilijk te filmen op het moment dat ze springen.
Het test wel mijn voorstellingsvermogen moet ik zeggen.
Afdekken en opgelost ?
 
Normaal wordt hier een filmpje gevraagd maar dat is vast een beetje moeilijk te filmen op het moment dat ze springen.
Het test wel mijn voorstellingsvermogen moet ik zeggen.
Afdekken en opgelost ?
Met een beetje geduld moet dat te doen zijn Stijn😉
 
Na water ververst te hebben en filter geen springers meer afgelopen 2 dagen. Zie nu 3/4 sterbais wel bewegen van de 10. Straks nog een waterwissel en kijken hoe t dan gaat
 
Hartstikke goed.

Dan toch maar een tijd lang de waterwissels volhouden en voorzichtig afbouwen.
 
Klink goed en hopen dat het zo blijft.
 
Sommige barbeeltjes hebben oranje vinnen en sommige wit? Is dit het verschil tussen man en vrouw of? Is het het verschil man en vrouw te zien aan de vorm van het visje en zegt het oranje wat anders?
 
iemand ervaring met het kweken van deze vijffstreep barbeel. Ik zie dat de temperatuur dan flink moet worden opgeschroeft? Want anders zetten ze geen eitjes af? Hoe weet je welke een geschikt koppel zijn? Kan je dat zien aan interactie met elkaar in de bak?
 
Bedankt. Ook wat youtube gekeken. Heb nu een paar dagen een kleine bak staan a 30 liter. Ga binnenkort wat barbeeltjes vijfstreep proberen te kweken. Met 2 mannetjes en 4 vrouwtjes. Ben benieuwd. Eerst dan dus weekje goed voeren. En daarna temperatuur opschroeven naar 25-28 graden.

Kijken wat de magic doet.
 
Zie dat mijn cherry barbeel erg aggressief is en hele tijd achter de andere eigen mannelijke barbelen aan zit. Ook achter vrouwtjes. Ook achter de mannelijke vijfstreepbabelen.

Iemand oorzak? Of hoort dit
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan