Bedankt


Daar is het forum ook voor denk ik en het siert je dat je op deze manier je dank uitspreekt :thumbs:
 
Leuk om te lezen :thumbs:
maar wat ik vragen wilde: die gi (着) in je avatar..?
Die kan ik ook niet meer weg krijgen, vroeger was ik veel bezig met karate. Nu helaas niet meer. mn mailadres is gekoppeld aan de avatar en ik heb geen idee meer hoe ik die weg moet krijgen :)
 
Die kan ik ook niet meer weg krijgen, vroeger was ik veel bezig met karate. Nu helaas niet meer. mn mailadres is gekoppeld aan de avatar en ik heb geen idee meer hoe ik die weg moet krijgen :)
Je avatar kan je zelf in "account details" veranderen.
 
Vandaar.
Hoe je dit weg kan krijgen weet ik ook niet. Misschien iets te maken met een aanmelding bij Gravatar.

OSU :thumbs:
De naam had ook ShotoNL moeten zijn van Shotokan (karate), maar het is me nog niet gelukt die aan te passen.
 
De afgelopen tijd hebben we hier veel vragen gesteld en ben dankbaar voor alle hulp. Die we hier ontvangen (m'n vrouw leest ook mee).
Dus bedankt ook voor alle vragen die er nog gaan komen. Veel beter dan de lfs :)
Die kan ik ook niet meer weg krijgen, vroeger was ik veel bezig met karate. Nu helaas niet meer. mn mailadres is gekoppeld aan de avatar en ik heb geen idee meer hoe ik die weg moet krijgen :)

Kijk daarom kreeg je zoveel goede reacties. We zouden niet anders durven!
depositphotos_98042172-stockillustratie-gelukkig-chinese-smiley-met-yin.jpg
 

Terug
Bovenaan