Wat is er nieuw

Beetje spoed; hulp met correct plaatsen aquarium ; Aquatlantis Splendid 100 met meubel

Lid geworden
23 augustus 2026
Leeftijd
41
Ik hoop dat hier iemand zit die mij vandaag nog een beetje uit de brand kan helpen.

Ik heb onlangs een Aquatlantis Splendid 100 aquariumset met bijbehorend meubel aangeschaft en thuis op mijn laminaatvloer neergezet. Bij het gedeeltelijk vullen van het aquarium zag ik dat het waterniveau niet helemaal recht stond. Het geheel staat dus blijkbaar niet volledig waterpas.

Ik heb zelf geprobeerd dit te corrigeren, maar eerlijk gezegd merk ik dat ik hier onzeker van word. Met het gewicht van een gevuld aquarium wil ik absoluut niet gaan improviseren met karton, plaatjes of andere tijdelijke oplossingen zonder te weten of het veilig en verantwoord is.

Daarom mijn oproep aan de mensen hier die hier écht verstand van hebben:

Is er iemand uit Ede of omgeving met ervaring in het correct en waterpas plaatsen van aquariums en aquariummeubels, die mij liefst vandaag nog — en anders morgen — zou kunnen helpen?

Ik zoek dus niet alleen advies op afstand, maar eigenlijk iemand die even ter plaatse kan kijken, kan beoordelen wat er nodig is en ervoor kan zorgen dat het aquarium stevig, stabiel en verantwoord waterpas komt te staan.

Uiteraard verwacht ik niet dat iemand dit voor niets doet. Als iemand hier tijd voor wil maken, vergoed ik dat gewoon netjes.

Ik weet me er op dit moment eerlijk gezegd even geen raad mee en zou het heel fijn vinden als iemand met vakkennis mij hierbij kan helpen.

Wie kan of kent iemand?

Omgeving: Ede.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan