S
SeppeK
Guest
Hallo beste mensen,
Ik ben volledig nieuw op dit forum en wil om jullie hulp vragen..
(ik hoop dat dit op het juiste subforum staat)
Ik heb gister een bolvormig aquarium gekocht namelijk: Een Tetra Caskade Globe. (deze heeft een zuurstoffilter in de vorm van een kleine waterval) + heb ik er steentjes voor op de bodem, een plantje,etc. bijgekocht.
En daarbij 2 lieve kleine sluierstaart visjes.
Ik heb mij ge�nformeerd bij de verkoper dat zo alles in orde was.
Dus zonder verder nadenken naar huis gereden aquarium in orde gemaakt visjes aan de temp. laten wennen en voila een mooi klein aquarium.
Nu tot mijn grote spijt heeft 1 van de twee visjes het niet gered.
Ik ben er helemaal kapot van... ;(
Ik ben op fora's beginnen zoeken en heb zo ontdekt dat zo'n vissen niet thuishoren in een aquarium...
Morgen doe ik de andere naar mijn grootmoeder die heeft een mooie visvijver mijn 40+ vissen in.
Nu was mijn vraag...
Welke vissen en hoeveel kan ik verantwoord in dit aquarium houden?
Ik ben zeker bereid om een verwarmings-elementje te kopen, moest dat nodig zijn voor een bepaalde soort vis.
Alvast bedankt.
Ik ben volledig nieuw op dit forum en wil om jullie hulp vragen..
(ik hoop dat dit op het juiste subforum staat)
Ik heb gister een bolvormig aquarium gekocht namelijk: Een Tetra Caskade Globe. (deze heeft een zuurstoffilter in de vorm van een kleine waterval) + heb ik er steentjes voor op de bodem, een plantje,etc. bijgekocht.
En daarbij 2 lieve kleine sluierstaart visjes.
Ik heb mij ge�nformeerd bij de verkoper dat zo alles in orde was.
Dus zonder verder nadenken naar huis gereden aquarium in orde gemaakt visjes aan de temp. laten wennen en voila een mooi klein aquarium.
Nu tot mijn grote spijt heeft 1 van de twee visjes het niet gered.
Ik ben er helemaal kapot van... ;(
Ik ben op fora's beginnen zoeken en heb zo ontdekt dat zo'n vissen niet thuishoren in een aquarium...
Morgen doe ik de andere naar mijn grootmoeder die heeft een mooie visvijver mijn 40+ vissen in.
Nu was mijn vraag...
Welke vissen en hoeveel kan ik verantwoord in dit aquarium houden?
Ik ben zeker bereid om een verwarmings-elementje te kopen, moest dat nodig zijn voor een bepaalde soort vis.
Alvast bedankt.
) maar met een goede start voorkom je veel problemen.