Tessahol99
Well-known member
Ik ben nu ondertussen een maand verder sinds ik ben begonnen met plantenvoeding van easylife en er was duidelijk goed resultaat te zien in alle planten.
Nu gaat het met alle andere planten nogsteeds super goed alleen belgisch groen heeft het zichtbaar moeilijk. Ik heb een paar foto’s gemaakt van blaadjes die eraf vielen en die er nog aanzitten maar aan het doodgaan zijn. Kan iemand me misschien vertellen welk tekort deze plant waarschijnlijk heeft want ik kom er echt niet uit?
Ik doseer dagelijks het volgende aan plantenvoeding:
- 1,2 ml easycarbo
- 2,2 ml fosfo
- 0,2 ml nitro
En wekelijks 6 ml profito
Dit zijn de waterwaardes van gister:
NO3: 10
NH4: 0
NO2: 0
KH: 4
GH: 8
PH: 7,5-8
PO4: 0,25 (hierna heb ik de dagelijkse dosis verdubbeld naar wat hier boven aangegeven staat namelijk 2,2 ml fosfo).
Er hangt een superfish combi van 45 cm boven.
Nu gaat het met alle andere planten nogsteeds super goed alleen belgisch groen heeft het zichtbaar moeilijk. Ik heb een paar foto’s gemaakt van blaadjes die eraf vielen en die er nog aanzitten maar aan het doodgaan zijn. Kan iemand me misschien vertellen welk tekort deze plant waarschijnlijk heeft want ik kom er echt niet uit?
Ik doseer dagelijks het volgende aan plantenvoeding:
- 1,2 ml easycarbo
- 2,2 ml fosfo
- 0,2 ml nitro
En wekelijks 6 ml profito
Dit zijn de waterwaardes van gister:
NO3: 10
NH4: 0
NO2: 0
KH: 4
GH: 8
PH: 7,5-8
PO4: 0,25 (hierna heb ik de dagelijkse dosis verdubbeld naar wat hier boven aangegeven staat namelijk 2,2 ml fosfo).
Er hangt een superfish combi van 45 cm boven.