Wat is er nieuw

Bericht namens beheer aangaande John

Ed Tensen

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 december 2018
Leeftijd
46
Beste forum leden,

Zeer recent is ons het verschrikkelijke nieuws toe gekomen dat John (@jessicapilon ) een hersenbloeding heeft gehad en zijn linkerzijde op dit moment volledig verlamt is. Hij ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.

Voor ons, maar ook voor jullie zal dat een behoorlijke klap zijn.

Wij wensen zijn familie en vrienden heel veel sterkte toe, maar vooral ook John. Laten we met zijn allen hopen dat hij de kracht vind en krijgt om hier zo goed als mogelijk is van te herstellen.

Mochten er verder updates zijn dan hoor je dat van 1 van ons.

Hieronder kunnen jullie je steunbetuigingen plaatsen als blijk van steun aan onze topper John en zijn familie en vrienden.

Namens beheer,
Ed, Niels en Marcel

Och jee wat een schok!
John, heel veel steun en beterschap, ook aan Jessica en de rest van de familie natuurlijk! Ook van Joep, die inmiddels vaak genoeg wat over je gehoord heeft. Ik hoop dat je zo snel mogelijk herstelt!

Jeetje wat verschrikkelijk! Heel veel beterschap voor jou John en veel sterkte en kracht voor je gezin. We zullen een gebedje voor je doen. Groetjes van Bas en Henny

Vreselijk, veel beterschap en een spoedig herstel gewenst.

Pfff...daar wordt je even stil van.
Van harte beterschap

mijn mond is verstomd
waaruit nu alleen nog maar
sprakeloosheid komt..

Ik wens veel sterke de aankomende periode

Oh wat schrikken! Ik wens John heel veel beterschap en een spoedig herstel toe. Voor familie en vrienden: heel veel sterkte toe gewenst.

Verschrikkelijk nieuws dit, alsof jullie al niet genoeg ellende hebben,
Hopelijk komt er enige vorm van herstel en verder er niks meer overheen.

Sterkte Jessica en de kids en beterschap voor John

Wat een shit bericht zeg. Sterkte aan de naasten.

Sterkte en beterschap gewenst!

Heel veel beterschap en een spoedig herstel John

Vreselijk, heel veel sterkte en beterschap John & familie

Wat een rotnieuws. 🙁 Beterschap John!!

Jeetje! Dat is zeker even schrikken.... ik wens John veel beterschap. En natuurlijk sterkte voor de Fam.

Heel veel sterke en hopelijk een goed herstel

Dat is schrikken zeg, word er stil van.
Wens je alle sterkte toe die nodig is John als mede voor de familie in deze onzekere tijd💪

Mijn hemel, ik ben sprakeloos, sla letterlijk de hand voor mijn mond.

Veel sterkte van mij.

Wat een vreselijk bericht.
Hopelijk een goed herstel John en heel veel sterkte voor jouw en je naaste familie.

Verschrikkelijk nieuws.

Herl veel sterkte en een spoedig herstel gewenst!!

Woorden schieten te kort. Mijn gedachten zijn bij jullie. Bij jou John, bij jou Jessica en bij jullie Jurgen en Gwen en verder ieder die ik nog vergeet van jullie dierbare naasten.

Mogen jullie veel kracht putten uit onze gedachten de komende tijd.

Weet niet zo goed wat te zeggen, wat een vreselijk nieuws.
John, Jessica en kids heel veel sterkte!

F*cking Hell!
Ga je ook even op het forum kijken...
Dit moet wel even landen.

Kunnen we ergens een kaartje heen sturen?
(Adres ziekenhuis?)

Sterkte John en naaste familie. Jouw toewijding en humor zal hier gemist worden, maar hopelijk zien we je snel weer op het forum!

Kunnen we ergens een kaartje heen sturen?
(Adres ziekenhuis?)
Er wordt in ieder geval een kaartje gestuurd namens beheer.

Wil een lid/leden zelf ook een kaartje sturen dat zou kunnen. Stuur mij dan maar een pb.

Adres post ik niet in dit topic.

Ben ff stil hier.....John beterschap en de familie alle vrienden en kennissen sterkte met deze situatie, en laten we het beste ervan hopen.

Hier word ook ik even stil van... Sterkte aan John en naasten!

John heeft zo al de handen vol aan zijn gezin, pas geleden zijn kameraadje Sky vaarwel moeten zeggen wat een groot verlies en een grote domper voor hem was, nu dit er bovenop, bidden en afwachten is alles wat we momenteel kunnen doen en Jessica, Gwen en Jurgen een hart onder de riem steken en veel sterkte wensen.

Jemig, wat een schrik.
Ben er stil van.
Heel veel sterkte en beterschap.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan