Wat is er nieuw

Bericht namens beheer aangaande John

Wat lees ik nou ben er geschokt en stil van😢😢
Ik kan alleen maar John en Jessica en de kinderen heel veel sterkte wensen
En hopen op een herstel van vriend John

🙏

Met toestemming van Jessica bij deze even een update van John:

John is wat meer wakker en kan met ja en nee antwoorden. Verder heeft hij geen gevoel en nog uitval van zijn linker helft.

Hij is iets meer wakker. verder is het de tijd geven en afwachten. Gelukkig is hij de nacht goed doorgekomen. En hij is van de zuurstof af en ook van de bloeddruk verlager.

Gisteren toen Jessica hem vond was zijn bloeddruk over de 200 bovendruk toen de ambulance de metingen hadden gedaan.

In overleg met John is ook besloten om afstand te doen van zijn aquariums. Hierover zal er spoedig een topic bij aangeboden geopend worden.

Het gaat om bakken van 1 mtr en 1.20 mtr incl planten, CO2 installatie enz.

Jessica wil haar tijd verder volledig besteden aan John en hun kinderen.

John is verder enorm dankbaar voor de steun die hij, Jessica en de kinderen krijgen.

Gr. Ed

Jeetje
Heel veel sterkte toegewenst. Hoop dat alles goed komt voor John en gezin!

Sterkte ! vervelend bericht om te horen.

Hoe gaat het nu met John?

Wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte John en familie! beterschap.

Veel sterkte

Namens Jessica,

Iedereen bedankt die een kaartje hebben gestuurd naar John. Deze worden allemaal voorgelezen aan hem. Doktoren zeggen dat dit het herstel bevorderd.

Vandaag heeft John wel weer een slechtere dag gehad. Bloeddruk was weer boven de 200, hij krijgt hier weer medicatie voor. Ook is hij erg onrustig momenteel. Hier worden gepaste maatregelen voor genomen om hem tegen hemzelf te beschermen.

Tot zover even genoeg,

Gr. Ed

Ai, ai ai...😔

Ik heb vandaag een kaartje gestuurd naar John.

Ik hoop dat John zich snel wat beter zal voelen, en dat het herstel voorspoedig zal gaan.

Naar welk adres met dat kaartje?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan