Wat is er nieuw

Bericht namens beheer aangaande John

Blij om te horen dat John stabiel genoeg is voor de volgende stap in het "herstel" proces en dat de revalidatie van start kan gaan.
Doe hem de groeten en zeg maar dat ik duim voor hem dat het eten daar beter is dan in het ziekenhuis. 🤞

Hoe gaat het nu met Jou en de kids? Niet jezelf voorbij lopen.

Jessica bedankt voor jou bericht, ik hoop dat het langzaam aan beter gaat met John.Het is hier maar stil zonder John, is niet anders

Bedankt voor de update Jessica Kleine stapjes van herstel vormen samen een grote stap. Ik wens John veel doorzettingsvermogen samen met jou, Gwen, Jurgen en zijn vader.
Groetjes terug John en naar jullie allemaal.

Laatst bewerkt:
John was belangrijk voor het forum. Altijd aanwezig en behulpzaam naar iedereen. Ik hoop er dat er snel iets van verbetering optreed en dat we hem weer terug zien.

bedankt voor de update en wat gaat de tijd snel zeg.
Fijn om te horen. zeker voor jullie dat het een goede stap in de richting gaat.
Sterkte met de volgende 'herstel fase'' 💪

Lees het nieuws nu pas, heel veel sterkte en succes met het revalidatietraject

John was belangrijk voor het forum. Altijd aanwezig en behulpzaam naar iedereen. Ik hoop er dat er snel iets van verbetering optreed en dat we hem weer terug zien.
Helemaal mee eens. Ik hoop boven alles dat John een zo goed mogelijk herstel heeft. Wellicht dat we hem nog terug gaan zien in de hobby, dat zou een bonus zijn.

Het is wel wennen zo, zonder zijn posts. Ik heb me al vaker (voor dit alles) afgevraagd hoe het forum eruit zou zien als hij zou stoppen. Want zijn inbreng is inderdaad belangrijk hier. We gaan het meemaken.

Helemaal mee eens. Ik hoop boven alles dat John een zo goed mogelijk herstel heeft. Wellicht dat we hem nog terug gaan zien in de hobby, dat zou een bonus zijn.

Het is wel wennen zo, zonder zijn posts. Ik heb me al vaker (voor dit alles) afgevraagd hoe het forum eruit zou zien als hij zou stoppen. Want zijn inbreng is inderdaad belangrijk hier. We gaan het meemaken.
Eens! We missen hem, zijn kroketten van appie, zijn fiets met houten wielen waarmee hij naar Frits gaat. En natuurlijk ook zijn wereldberoemde, in Grunn, tukkie.

4 weken alweer. Tijd gaat erg snel.
Groetjes terug en wens hem veel succes met de revalidatie.
Ja tijd vliegt voorbij helemaal als je tijd tekort komt.😅
Blij om te horen dat John stabiel genoeg is voor de volgende stap in het "herstel" proces en dat de revalidatie van start kan gaan.
Doe hem de groeten en zeg maar dat ik duim voor hem dat het eten daar beter is dan in het ziekenhuis. 🤞

Hoe gaat het nu met Jou en de kids? Niet jezelf voorbij lopen.
Ik zal het doorgeven. Tot nu toe was het eten beter maar dat is maar 1 dag geweest nog. Dus afwachten wat de rest brengt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kom je een tijd niet op het forum en dan log je eens in en dan lees ik dit als eerste .

John : veel beterschap , succes met revalideren.
En sterkte aan de familie .

Iemand al weer eens wat over John gehoord
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het hem vergaat en Jessica en de kids het allemaal kunnen bol werken

Namens Jessica bij deze een update:

Jessica is helemaal op 7 weken lang elke dag bij John op bezoek geweest en thuis alles doen gaat je op een gegeven moment opbreken

John gaat langzaam wat vooruit.
Hij kan met ondersteuning van de therapeut wat stappen zetten.
Zijn arm is helaas nog hetzelfde geen verbetering.
Verder zit hij veel in de rolstoel of in bed.
En zijn linker oog is bijna blind.
Geen idee of dat in de loop van de tijd nog wat beter kan worden.

Dankjewel voor de update,

7 weken al weer wat vliegt de tijd. Fijn dat het met kleine stapjes vooruit gaat met John. Jessica ik ken je niet persoonlijk maar ik leef met je mee. Ik herken dit nog enorm van toen mijn moeder een hersenbloeding heeft gehad het is een enorm zware tijd geweest maar nu ruim 10 jaar verder is dit allemaal niet voor niets geweest.
Doe de groetjes aan John en hou je taai Jessica!

Idd. thanks voor de update, en een langzame voortuitgang is beter als geen. 😉
Sterkte ook vanaf deze kant voor iedereen rondom John en de groeten aan aan hem.

Jeeeeetje, ik had geen idee! Ik lees het hele verhaal over John nu pas. Ik zit niet zo vaak meer op het forum vanwege de omstandigheden hier, maar jeetje, wat verschrikkelijk!
Lieve John en Jessica en de kinderen, heel veel sterkte voor jullie allemaal en ik wens John een goed herstel!!! ❤️‍🩹 Hopelijk krijg je goede hulp en is het eten ook lekker en geven ze je af en toe een lekker kroketje! Dikke knuffel! 🙏❤️

Nu maar hopen dat John verder hersteld en niet tot stilstand komt
En Jessica let ook op je zelf je eigen voorbij lopen is niet goed hoe moeilijk het ook is in deze situatie pak je rust
Al weet ik zelf als mantelzorger hoe moeilijk dat is

Hallo, allemaal

Namens de zoon van John een update: Op dit moment is onze vader vanuit het ziekenhuis overgezet naar een revalidatie / verzorgingstehuis om zo goed mogelijk te herstellen. sinds 3 week. op dit moment krijgt die therapie en begint die weer kleine stappen te kunnen zetten met zijn linker been van de verlamde kant. echter blijft zijn linker arm nog weinig vooruitgang zien. we hopen dat hij zodanig herstelt dat hij wel weer thuis zijn weg kan vinden met eventuele hulp op gebied van huishouden.

Bedankt voor de update, fijn dat er toch een beetje vooruitgang is. Hopelijk steeds een beetje beter.

onze vader kan op dit moment nog niet zelfstandig uit bed enkel met ondersteuning en tot overmaat van ramp is onze moeder (jessica) gisteren nacht ook overleden wat een grote last op onze vader legt op emotioneel gebied. we hopen dat zijn herstel hierom niet anders verloopt en hopen op het beste.

Ach hemel, wat vreselijk!! Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Mijn hemel Jurgen en Gwen, waar gaan jullie momenteel doorheen! Het leven is niet eerlijk en dat is zachtjes uitgedrukt. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie drietjes.

Heel erg bedankt ❤️ het is voor ons ook lastig te beseffen. het kwam ook heel onverwachts de dag daarvoor merkten we aan jessica zelf namelijk niet echt een verschil Gwen was als altijd thuis en ikzelf was de dag ervoor nog geweest. eerst John iets overkomen en dan Jessica ook nog dan zie je maar hoe onverwachts het leven kan zijn en lopen. John mist het contact hier wel zegt die vaak en hoopt snel zelf weer in staat te zijn berichten te kunnen posten.

We hebben John ook verteld dat zijn herstel voor gaat en dat die daar ook zoveel mogelijk aan moet denken. ookal is dat in de momentele situatie voor hem ook lastig. zolang we geen achteruitgang zien hopen we op het beste en we houden jullie op de hoogte in overleg met John.

Groetjes,
Jurgen en Gwen

Een onvoorstelbaar verdriet voor jullie, gecondoleerd en heel veel sterkte voor John, Jurgen en Gwen

Laatst bewerkt:
Maar toch, wat een triest bericht. Ik wens jullie veel sterkte toe. Gecondoleerd

Laatst bewerkt:
Aan allen,
Ik kan de vreselijk trieste update bevestigen die zojuist door 1 van de kinderen onder het account van John is geplaatst.
Ik heb zojuist John uitgebreid aan de telefoon gehad. Gisteren is zijn vrouw Jessica overleden. Het is absoluut niet te bevatten waar John en zijn kinderen Gwen en Jurgen nu doorheen gaan, wat en onvoorstelbaar verlies. Ik zal verdere berichten plaatsen, maar doe dit uiteraard in overleg.

In gedachten bij jullie 3

stil.jpg

Ik mocht wel zijn verblijfadres doorgeven aan jullie waar hij momenteel bezig is met zijn revalidatie-proces:
Zorggroep Groningen
Schaaksport 100-102
Verdieping 2-kamer 16
9728 PG Groningen

Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat verschrikkelijk waar jullie doorheen gaan. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van Jessica. Heel veel liefs voor jullie drieën! ❤️🙏

Verschrikkelijk nieuws dit, ik ben sprakeloos............Jurgen, Gwen en John heel veel sterkte gewenst.............gewoon sorakeloos 😔.

Ik kan het voor mijzelf ook niet plaatsen en zeker niet bevatten, waarom dit allemaal plaatsvind in zo'n korte tijd.Jurgen en Gwen veel sterkte gewenst en gecondoleerd.Ik hoop dat John op enige manier ook met dit verlies kan omgaan, vreselijk allemaal.

Ik lees dit en denk alleen dit kan niet waar zijn. Heb hier geen woorden voor.
Ik kan alleen zeggen heel veel sterkte en gecondoleerd.

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst

Sprakeloos! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze ellendige tijd!
John, je weet het: als je er aan toe bent en van je af wilt schrijven, staat de vaas voor vissen altijd voor je open....

Sterkte Jurgen en Gwen.
Ben ook sprakeloos....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan