D DrDirk Well-known member Lid geworden 8 maart 2025 Berichten 67 Leeftijd 40 2 april 2025 #1 Heb vandaag setje otos gekocht, maar geloof dat er 1 beetje kapot is. Staartvin lijkt ingekort en heeft wat butsen op z'n kop. Arm beest gaat het niet redden denk? Bijlagen IMG_5239.jpeg 1.4 MB · Weergaven: 50
Heb vandaag setje otos gekocht, maar geloof dat er 1 beetje kapot is. Staartvin lijkt ingekort en heeft wat butsen op z'n kop. Arm beest gaat het niet redden denk?
Visstick Well-known member Lid geworden 13 januari 2025 Berichten 70 Leeftijd 46 Locatie Arnhem 2 april 2025 #2 DrDirk zei: Heb vandaag setje otos gekocht, maar geloof dat er 1 beetje kapot is. Staartvin lijkt ingekort en heeft wat butsen op z'n kop. Arm beest gaat het niet redden denk? Klik om te vergroten... Beetje gedoe wellicht, maar lijkt me het omruilen waard. Krijg je vast een nieuwe voor.
DrDirk zei: Heb vandaag setje otos gekocht, maar geloof dat er 1 beetje kapot is. Staartvin lijkt ingekort en heeft wat butsen op z'n kop. Arm beest gaat het niet redden denk? Klik om te vergroten... Beetje gedoe wellicht, maar lijkt me het omruilen waard. Krijg je vast een nieuwe voor.
Topicstarter Topicstarter D DrDirk Well-known member Lid geworden 8 maart 2025 Berichten 67 Leeftijd 40 2 april 2025 #3 Ja das wel beetje gedoe voor 3,50. Ze zijn wat schaars op het moment naar ik begrijp, in mijn woonplaats waren ze overal uitverkocht en heb ik dit verderop moeten kopen. Vind 't meer jammer voor de vis (en mijzelf)
Ja das wel beetje gedoe voor 3,50. Ze zijn wat schaars op het moment naar ik begrijp, in mijn woonplaats waren ze overal uitverkocht en heb ik dit verderop moeten kopen. Vind 't meer jammer voor de vis (en mijzelf)
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 126,520 Leeftijd 59 Locatie Groningen donderdag om 07:54 #4 Ja ik zou er mee teruggaan als het kan of een foto aan de lfs sturen zodat je een nieuwe tegoed houdt. Deze is duidelijk niet in orde.
Ja ik zou er mee teruggaan als het kan of een foto aan de lfs sturen zodat je een nieuwe tegoed houdt. Deze is duidelijk niet in orde.
BlupGup Well-known member Lid geworden 11 mei 2014 Berichten 1,422 Locatie Hutje op de hei donderdag om 21:17 #5 Zoutbadje geven en dan terug in aquarium en catappa blad toevoegen. Kleine kans dat die het gaat redden.
Zoutbadje geven en dan terug in aquarium en catappa blad toevoegen. Kleine kans dat die het gaat redden.
Topicstarter Topicstarter D DrDirk Well-known member Lid geworden 8 maart 2025 Berichten 67 Leeftijd 40 vrijdag om 19:16 #6 Vandaag dood aangetroffen. Was van korte duur.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 126,520 Leeftijd 59 Locatie Groningen zaterdag om 09:10 #7 Jammer Dirk maar ja uitval hoort er soms ook bij.