Beschadiging in de rand van het aquarium.


A

Aqeeb

Guest
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag:

Ik heb een 2e hands aquarium van 150x50x60 opgehaald. Nu zie ik wat schade aan de rand en wil voor de zekerheid weten of dit kwaad kan.

Ik heb een foto toegevoegd van de schade. Het gaat om een flinterdun schilfertje en het glinsterende gedeelte eronder.

Ik hoor graag van de experts hier ☺

Mvg.

Aqeeb.
 

Bijlagen

  • 16123815146985661289823417855972.jpg
    16123815146985661289823417855972.jpg
    194.5 KB · Weergaven: 142
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk niet dat het veel kwaad kan zo’n minimale schade.
Maar ben geen glas expert of ervaringsdeskundige met beschadigde aquaria
 
Ik heb hier een kweekban van 100x50x35 waar een chip uit is aan de bovenkant (aan d ebuitenkant) maar waar nog wel een stabilisatiestrip zit aan de binnenkant over de hele lengte en dat staat al een aantal jaar zo. Dus ik zou me om die van jouw geen zorgen maken, de bodemplaat zorgt voor de trekkracht
 
De bak staat inmiddels al een paar weken en idd zorgen om niks, de bak houd stand.

Nu ben ik alleen zoekend of de stroming voldoende is in de bak en de circulatie correct is. Het is toch even een verschilletje van een Rio 180 naar een 450l bakje 😅.

Toch bedankt voor de gegeven reacties 👍🏼
 
Heb even rond gekeken, maar waar kan ik het beste een pagina beginnen over mijn aquarium. Daar waar je dan alles in kan plaatsen en of vragen en waar jullie me zouden kunnen volgen en uiteraard helpen waar nodig is 😅 Heb hiervoor altijd wat kleinere aquariums gehad dan nu en merk dat er nu toch meer techniek en kennis bij komt kijken hihi. Ik hoor graag van iemand 😉

Daarnaast kan deze topic dan wel gesloten worden 🤭😅

Groetjes
 
Ze sluiten nooit topics op dit forum, tenzij er ruzie gemaakt word in het topic.

Je zou in fotoalbaum een topic kunnen starten maar voor specifieke vragen kun je beter telkens in het betreffende onderdeel een topic starten dat is doorgaans succesvoller
 
Ahh hahaha ja dat kan ook.

Zal even kijken om een fotoalbum te starten dan en dan zien hoe of wat eventueel met de vraagjes etc. Bedankt Nicolientje
 

Terug
Bovenaan