Wat is er nieuw

Beschermkorf verwarmingselement meervallen

Jorinde

Well-known member
Lid geworden
21 juni 2013
Omdat we het losse verwarmingselement van de binnenfilter eruit gaan halen om te hergebruiken nu de buitenfilter erin zit, vraag ik me af of het nodig is om een beschermkorf te moeten gebruiken voor de meervallen (ancistrussen, otocinclus).

Googlen leverde niets op, er zijn geen losse beschermonderdelen te vinden of info hierover.

Het gaat om de verwarmingselement van Dubai 120. Het zou zonde zijn om een nieuwe verwarmingselement te moeten kopen want deze werkt tot nu toe perfect en is haast nog nieuw.

Of volstaan enkel zuignappen? Hoe doen jullie dat? Alvast bedankt.

Dit onderwerp mag gesloten worden, sorry. Manlief vond de hoes. Heb ik weer. (Wie zei er ook weer dat vrouwen best technisch waren ;-))
Tweede verwarming is wel handig als reserve.

Ik moet zeggen dat ze volgens mij niet zo heet worden hoor. In de bak met Tylo slakken heb ik er geen korf om maar ze kruipen er vrolijk op dus ik denk dat door het water het glas niet zo heet gaat worden.
Ik heb zelf nog nooit gevoeld moet ik bekennen. Ook niet bij allemaal wordt een korf geleverd dacht ik zo.

Inderdaad is het niet nodig, vissen gaan er gaan er niet zomaar op zitten als het te warm voor ze is. Ik denk dat ze zich alleen kunnen branden als ze klem komen te zitten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan