Wat is er nieuw

Betta bij otocinclus (dwergmeerval)

• Onderwerp starter Onderwerp starter lindsay
  • Startdatum Startdatum
L

lindsay

Guest
Ik wil een vis toevoegen bij mijn betta en ik las dat ze bij rustige vissen geplaatst moeten worden daarom dacht ik aan een otocinclus omdat ik die in mijn andere aquarium heb en ze zijn heel rustig.

Graag wil ik tips of dit kan en zo ja hoe doe ik dit er gewoon in doen en dan afwachten?

Als deze vis er niet bij kan zal ik graag willen weten welke vis wel mijn aquarium is 57 liter

Bedankt alvast

Dat is zeker mogelijk. Houd er wel rekening mee dat je nooit Otocinclus aan een nieuwe bak moet toevoegen omdat ze dan kunnen verhongeren.

Dat is zeker mogelijk. Houd er wel rekening mee dat je nooit Otocinclus aan een nieuwe bak moet toevoegen omdat ze dan kunnen verhongeren.
Ook in oude bakken hoor.

Ben ze hier ook aan het bijvoeren.

C63FF2A4-40D2-4432-9BDA-C00B7AB7A54C.jpeg

Ook in oude bakken hoor.

Ben ze hier ook aan het bijvoeren.

Bekijk bijlage 154979
Ja, maar als ze in een "oude" bak geen groente of visvoer accepteren hebben ze altijd algen en microörganismen die ze kunnen eten. In een nieuwe bak is dat niet mogelijk.

Weet je toevallig hoe ik dit kan aanpakken met mijn betta? Kan ik de vissen er gewoon in doen of werkt het best om er eerst iets in te doen wat afleidt? Welk gedrag kan ik verwachten van mijn betta gaat hij eerst uitvechten wie de baas is ?

je kan m eerst even goed veel voederen zodat die niet meer vooruit komt van het extra gewicht 😀

bij mij heeft nieuwe vis toevoegen nooit problemen opgeleverd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan