Wat is er nieuw

Betta in mini bakjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter Splash
  • Startdatum Startdatum
Op een show zou het best kunnen maar voor langer vindt ik echt te lang.

Dit ziet er toch wel erg triest uit..

Zit er nu alleen een luchtslangetje in zo'n bakje? Of komt er ook wel vers water in?

Dat betwijfel ik en de filter is er dus ook niet.

Dit Is een stelling met een drip systeem, waarschijnlijk niet op goede temperatuur, er zitten ook geen kaartjes tussen de potjes en ja dan gaan ze op een gegeven moment echt op de bodem liggen om uit te rusten van het constant naar elkaar kijken. Tijdelijk Is dit een redelijk onderkomen alhoewel ik het mooier vind betta's te zien in een aquawinkel in een grotere bak. Maar snap ook heel goed dat een betta niet overal bijpast kwa vis.

Hier is er een man waarvan ik 100% zeker ben dat hij sinds november in zo'n bakje zit, ze krijgen hem niet verkocht. Dus als ze niet verkocht worden zitten ze best lang in zo'n bakje.

2e bovenste rij de 1e: die roze is echt mooi

Amber de Beer zei:
Hier is er een man waarvan ik 100% zeker ben dat hij sinds november in zo'n bakje zit, ze krijgen hem niet verkocht. Dus als ze niet verkocht worden zitten ze best lang in zo'n bakje.

Dat is wel erg sneu hoor. Voor een tijdelijke beurs/show vind ik het wel enigzins acceptabel dat ze in kleinere bakjes zitten (is toch vaak maar voor even). In een dierenwinkel zie ik het liever anders. Dit gaat dan wel vaak ten koste van het aantal Betta's wat je kan kiezen.

Vandaag was ik bij Avri tuincentrum in Dongen, en daar hadden ze ook zo`n wand met Betta`s.
Schandalig hoe dat eruit zag, enkele vissen lagen al op hun zij en waren bijna dood.
Ook al heeft een Betta niet veel ruimte nodig, dit kan mi echt niet. ik vraag me echt af welke koekwaus zoiets bedenkt.
Dit heeft me ook doen besluiten daar niets meer te kopen.

kqVNAxS1xOLhitFXkzhjai-NK2RVcxMK.jpeg

Je kan ook je vissen laten kleuren.... ;(

Of laten snijden 🙁 allemaal ingrepen die niet nodig zijn. Er is soms veel mis in de dierenwereld 🙁

zoek fish with tattoo bij google afbeeldingen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan