Ik vraag me af hoeveel hieraan voldoen als we zo n Betta in de lfs kopen.
Ik word van lfs bettas al ongelukkig als ik er aan denk... kan er nooit echt van genieten. This bijna een trekmuur waar je kreketten uit kan vissenIk vraag me af hoeveel hieraan voldoen als we zo n Betta in de lfs kopen.
Bedankt voor het compliment ahahahahahha ik begrijp wel uw opmerking!Ik word van lfs bettas al ongelukkig als ik er aan denk... kan er nooit echt van genieten. This bijna een trekmuur waar je kreketten uit kan vissen
Hoeven er niet aan te voldoen , is enkel een voordbeeld waarop bijvoordbeeld show betta's op bekeken worden .Ik vraag me af hoeveel hieraan voldoen als we zo n Betta in de lfs kopen.
Iedereen zn smaak ik haal ze liever bij een goeie snackbar 😁🤪 nouja het is natuurlijk niet echt bevordelijk om bettas in een lfs te halen aangezien hoe groter de vraag hoe meer ze zullen houden. En ik weet ook hoe makkelijk ze met zieke en zwakke vissen om kunnen gaan, waardoor ik écht de indruk krijg dat het voor sommige niet meer dan trekmuurkroketten zijn.Bedankt voor het compliment ahahahahahha ik begrijp wel uw opmerking!
Dat is zeker waar, maar het zou jammer zijn als ik hem verlies want het is wel de parel van mijn aquarium!
zal me inlezen!
vind niet dat je zo maar een vis simpel weg mag euthanaseren om een nieuwe er in te steken omdat een gezonde vis nu eenmaal leuker (en goedkoper) is als een zieke vis
omdat het nog altijd levende wezens zijn. Ik heb de vis gekocht en ben er dus verantwoordelijk voor,
Ik kan helemaal niets verkeerds aanmerken hoor, je bent een echte dierenvriend volgens mij!Ik vind gewoon dat je niet zomaar vissen kan doden als gemakkelijkheids oplossing. Ookal vervang je ze gemakkelijk omdat ze goedkoop of makkelijk te kweken zijn.
ahahahahha das wel waar. Maar wel veel te laat, had me meer moeten inlezen ach ja. That is life.Iedereen zn smaak ik haal ze liever bij een goeie snackbar 😁🤪 nouja het is natuurlijk niet echt bevordelijk om bettas in een lfs te halen aangezien hoe groter de vraag hoe meer ze zullen houden. En ik weet ook hoe makkelijk ze met zieke en zwakke vissen om kunnen gaan, waardoor ik écht de indruk krijg dat het voor sommige niet meer dan trekmuurkroketten zijn.
Imo zouden ze bij een hobbyfokker of profecional gehaald moeten worden om ook zekerder te zijn dat de vis gezonder is, en waarschijnlijk betere leefomstandigheden heeft gehad
Maar over jou gesproken! Ik bedoel ..
Ik kan helemaal niets verkeerds aanmerken hoor, je bent een echte dierenvriend volgens mij!
Bij elk huisdier wat ik neem, blijf ik mezelf herhalen volgende keer beter in lezen, van hamsters tot rat, van vissen tot kat! 😁 Ik haal ondertussen mn patatjes wel bij de snackbar om de hoek hoor. Ik bedoel mn tetras in de vissenwinkel 🤪ahahahahha das wel waar. Maar wel veel te laat, had me meer moeten inlezen ach ja. That is life.
hahahaha wel ik heb een hond en vissen. Ooit ook mieren gehad maar nooit succes geweest maar ook heel entertainend.Bij elk huisdier wat ik neem, blijf ik mezelf herhalen volgende keer beter in lezen, van hamsters tot rat, van vissen tot kat! 😁
Als je mieren interessant vind is de channel antscanada misschien wel iets voor je. Kan heel leuk zijn wat afleveringen terug te kijken. Met zn beroemde cliffhangers ben je zo gehoked 😄hahahaha wel ik heb een hond en vissen. Ooit ook mieren gehad maar nooit succes geweest maar ook heel entertainend.
Ik zie daar vaak videos van verschijnen op youtube , lijkt erg coolhahahaha wel ik heb een hond en vissen. Ooit ook mieren gehad maar nooit succes geweest maar ook heel entertainend.
Staat hier al op xdAls je mieren interessant vind is de channel antscanada misschien wel iets voor je. Kan heel leuk zijn wat afleveringen terug te kijken. Met zn beroemde cliffhangers ben je zo gehoked 😄
Oh geloof me, er is een tijd geweest waarin ik elke video van hem gekeken had. ahahaahAls je mieren interessant vind is de channel antscanada misschien wel iets voor je. Kan heel leuk zijn wat afleveringen terug te kijken. Met zn beroemde cliffhangers ben je zo gehoked 😄
Volgens mij is alles wat in een aquarium past, passend voor het forum 😄Maar goed daar hebben we een ander forum voor nodig aahahaahhaahha
Wat vind je van mijn wildvang vissenVolgens mij is alles wat in een aquarium past, passend voor het forum 😄
Oei die zien er nog slechter uit als mijn vis... Jij hebt vinrot recht in de rugvin om er dan een touwtje in te doen is gewoon zielig! Ik zou deze uiterst zeldzame vissen willen overnemen, ookal heb ik weinig ervaring. Ze zijn beter bij mij af dan bij een dierenbeul dat er touwtjes door bindt....Wat vind je van mijn wildvang vissen
Wikipedia rade het aan , ik twijfel geen moment over de info op wikipedia , wat daar staat is volledig waar en is wet , gaat elke ervaring te boven . Ik ben 100% positief dat dit de weg is .Oei die zien er nog slechter uit als mijn vis... Jij hebt vinrot recht in de rugvin om er dan een touwtje in te doen is gewoon zielig! Ik zou deze uiterst zeldzame vissen willen overnemen, ookal heb ik weinig ervaring. Ze zijn beter bij mij af dan bij een dierenbeul dat er touwtjes door bindt....
Ik vrees dat ik heel slecht nieuws heb... Ze hebben allemaal een gaatje aan hun rugvin! Beter 3 plasticguppen aan een touwtje, dan een ziek guppenvrouwtje! Ik zou die middelste alleen iets hoger hangen dat is eigenlijk geen bodemvis 🤪Wat vind je van mijn wildvang vissen
Ja kan opzich wel kloppen, misschien dat ze zo niet scheef beginnen te zwemmen. Tenslotte is een vis nooit dood zolang het niet vanboven op zijn rug drijft!Wikipedia rade het aan , ik twijfel geen moment over de info op wikipedia , wat daar staat is volledig waar en is wet , gaat elke ervaring te boven . Ik ben 100% positief dat dit de weg is .
temp 30 is wel echt tegen de plafond aan 28/28.5 lijkt beter , niet fanatiek omlaag zetten , doe het heel gestaag .Ja kan opzich wel kloppen, misschien dat ze zo niet scheef beginnen te zwemmen. Tenslotte is een vis nooit dood zolang het niet vanboven op zijn rug drijft!
en water niet te hoog , bespaard hem de moeite om tot boven te zwemmen ...en je voedert toch diepvries he ? zeker met hoge temp heefd die dat wel nodig , ik zou dagelijks 2x voederen met afwisselnde diepvries voeders , een catapa blaadje mee in de bak werkt ook antibacterieel btw .
Van diepvries voer heeft hij denk ik die dikke buik van 2 weken geleden gekregen dus ik durf tbh niet meeren je voedert toch diepvries he ? zeker met hoge temp heefd die dat wel nodig , ik zou dagelijks 2x voederen met afwisselnde diepvries voeders , een catapa blaadje mee in de bak werkt ook antibacterieel btw .
De blaadjes heb ik nog niet. Ga een hoop investeren in een groot aquarium, beter filtermateriaal,... blaadjes staan ook op het lijstje!en je voedert toch diepvries he ? zeker met hoge temp heefd die dat wel nodig , ik zou dagelijks 2x voederen met afwisselnde diepvries voeders , een catapa blaadje mee in de bak werkt ook antibacterieel btw .
Lijkt me raar als dat de oorzaak zou zijn geweest hoor.Van diepvries voer heeft hij denk ik die dikke buik van 2 weken geleden gekregen dus ik durf tbh niet meer
Ok ik zal vanavond eens proberen, de rest van het blokje geef ik gewoon aan de andere vissen.Ik ontdooi het in een theezeefje en daar kun je dan een heel klein beetje eerst van geven maat echt geen half of heel blokje voor 1 visje.
Beetje erin doen en dan kijken of hij het eet en hoeveel.
Ja daarmee wou ik het niet geven.Ik zou alles wat je vis niet opeet afzuigen. In een emmer vervuilt het water snel en zeker met diepvriesvoer.
Het injectiespuitje is wel een goed idee, had ik nog niet aan gedacht! Ik ga het vanavond uittesten!Ik ontdooi een blokje diepvriesvoer met een klein beetje kraanwater in een minijampotje. Dan kun je met een injectiespuit (druppeltest?) net zo weinig of veel als je wilt en de rest gaat terug in de koelkast.
😉Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.