Betta kwekers

Discussie in 'Kweken' gestart door Jeem, 4 nov 2018.

View Users: View Users
  1. Jeem

Jeem

Lid geworden:
    4 nov 2018
    Hallo,

Ik weet niet of ik dit op de juist plek plaats maar ik hoop dat het zo goed is.

Ik vroeg mij af of jullie mij konden helpen, daar ik namelijk opzoek ben naar goede betta kwekers. Het liefst in omgeving nijmegen/arnhem maar anders in iedergeval in Gelderland.

Momentueel heb ik een betta uit een tuincentrum. Ik heb me veel ingelezen over de vis en ben er helemaal verliefd op geworden en ik zou graag een tweede aquarium willen met ofcourse een betta. Nu zou ik graag voor de tweede een betrouwbare kweker vinden. Ik ben vooral fan van de dumbo ear maar ik vind ze allemaal prachtig dus ik heb niet echt een voorkeur.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

2. TonHageraats

TonHageraats Beheerder Beheer

Lid geworden:
    30 aug 2011
    De 23e en de 24e deze maand is de Vivariumbeurs in Rosmalen, daar staat o.a. de Betta4all stand, waar je veel Betta's kunt zien, kopen en in contact kan komen met kwekers.

3. Nicolientje-W

Nicolientje-W

Lid geworden:
    30 jan 2018
    Killerfish vindt dit leuk.
  4. jessicapilon

jessicapilon Beheerder Beheer

Lid geworden:
    12 feb 2011

Deze hebben ook een FB pagina en via daar kun je vast ook wel in contact komen met iemand die ze kweekt.

5. TS
    TS
    Jeem

Jeem

Lid geworden:
    4 nov 2018
    Dank jullie wel!

6. michelle1

michelle1

Lid geworden:
    31 dec 2015
    Zit in tiel aquarium winkel met bettas. nog nooit geweest maar web site is veel belovend maar of dit werkelijk zo is is natuurlijk afwachten.

Arnhem aquafamily heeft ook bettas. ben geen groot favoriet van winkel. Ziet allemaal niet echt spik en span uit en bettas zitten in klein plastic bakje maar zitten soms wel hele mooie zover ik dit kan beoordelen. Heb er weinig verstand van.

7. michelle1

michelle1

Lid geworden:
    31 dec 2015
    Natasja73 vindt dit leuk.
  8. Biologist

Biologist

Lid geworden:
    6 mei 2015
    Kijk ook eens bij the betta book. Is een importeur, geen kweker, maar wel hele mooie betta's. Staat overigens ook op de vivarium beurs mocht je daar heen gaan, maar je kunt er ook gewoon bestellen.

9. jessicapilon

jessicapilon Beheerder Beheer

Lid geworden:
    12 feb 2011
    Daar staan fraaie bij Noa.