Betta met bolle buik


D

Denver

Guest
Ik heb een betta gekocht, maar ik zu nu dat hij een bolle buik heeft,
Wat is dit???
De schubben staan niet open.
 
Heb je een foto?
Misschien te veel gegeten :p
 
<iframe src="https://www.flickr.com/photos/110857793@N07/11667977495/player/d1a1310a46" height="598" width="800" frameborder="0" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozallowfullscreen oallowfullscreen msallowfullscreen></iframe>

Dit is hem
 
Die heeft gewoon een vol buikje met lekker eten ;)
Mooie (metallic) blue crowntail :)

Crowntails hebben best snel dat ze dik zijn door eten, ik heb ook een crowntail gehad en die had ook na het eten ineens een dikke buik...

Nu twee daagjes even geen eten en dan komt het weer goed ;)
 
Ja, ik vind hem ook prachtig.
Ben er erg blij mee :)
Hij is alleen niet zo lief tegen de platy's, even aankijken anders gaan die apart.
 
Platy's zijn te druk voor een betta, zou ze idd apart zetten

Hou de betta eens een spiegeltje voor ;)
 
Betta's combineer je beter niet met Platy's. Deze zijn te druk + delen ze dezelfde waterlaag die een Betta liever voor zichzelf houdt.
 
Ik kijk het even aan, anders zet ik ze apart.
De platy's zwemmen grotendeels op de bodem...
 
Ook willen platy's en NeonteTra's wat koeler dan de Betta. Heb je ook drijfplanten voor je Betta?
 
Tuurlijk, en ik heb het aquarium op 25 graden
 
Voor je Platy's en Neons te warm. Voor je Betta mag het wel iets warmer.
 
25 graden kan prima hoor, ik heb mijn volwassen betta`s zelfs op 24 graden zitten!!
Door koeler water, worden je betta`s ouder!! Als je betta maar niet onder de 20 graden gaat.Tegenwoordig komen sommigen betta`s van kweekstations, bv uit Duitsland (daar zit een grote, niet alleen van betta`s, in Dortmund)

Wat ook wil helpen ipv vasten is het binneste van een doperwt voeren waardoor het darmenkanaal meer gaat werken!!
 

Terug
Bovenaan