Wat is er nieuw

Betta spendens apatisch

Lijkt het inderdaad op. Ik zal vanavond de waterwaarden meten.

Hoelang heb je deze gehad??

Edit: een maand lees ik net. Tja, het kan pech zijn of je hebt misschien een wat minder sterk exemplaar gekocht. Achteraf is dat niet meer te zeggen natuurlijk.

geen idee hij licht in de kliko. Is me niet opgevallen gister Cedric

geen idee hij licht in de kliko. Is me niet opgevallen gister Cedric
licht met ch wtf....inderdaad maar de dennenappel schubben wel en dat is zeer kenmerkend voor buikwaterzucht las ik al

De symptomen lijken op buikwaterzucht. Dit kan een bacteriële oorsprong hebben.
Dieren stoppen met eten. Schubben gaan uitstaan.
Ik heb op die manier ook een aantal vissen verloren. Heb daarna een kuur Bactyfec van Colombo gedaan.

Ik weet niet of je nog vissen in de bak hebt? Maar ik zou nog wel een kuur toepassen. Om de bacterie te doden.
Daarna vissen aan laten sterken met Voogle.

• Ja ik start morgen bactyfec kuur. Was ik inderdaad al van plan. Als ik morgen start kan ik woensdag op mijn verversingsdag het medicijn er weer uithalen. Voogle is dat schadelijk voor mijn japonica garnalen? weet je dat toevallig?

• Ja ik start morgen bactyfec kuur. Was ik inderdaad al van plan. Als ik morgen start kan ik woensdag op mijn verversingsdag het medicijn er weer uithalen. Voogle is dat schadelijk voor mijn japonica garnalen? weet je dat toevallig?

Ik denk dat Bactyfec gevaarlijker is. Alhoewel het ook natuurlijke basis is. Voogle is ook natuurlijk. Naar het schijnt, is het een vitamine preparaat, met natuurlijke desinfectie middelen. Dus uit kruiden en planten.

Bactyfec al eerder gebruikt met de Japonica garnalen in de bak. Niets aan de hand🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan