Wat is er nieuw

Bezorging pakketje wordt steeds uitgesteld, planten dood?

• Onderwerp starter Onderwerp starter hipy
  • Startdatum Startdatum
H

hipy

Guest
Aangezien het topic opeens verdwenen is, hierbij een nieuwe:

Hello,

Donderdag heb ik plantjes besteld voor mijn aquarium. Helaasch wordt dit met PostNL verstuurd....

Zaterdag zou het bezorgd moeten worden, maar er was een fout gemaakt. De bezorging werd uitgesteld naar maandag. Toen dinsdag... en nu woensdag...

5 dagen dus inmiddels, zijn de plantjes verloren??

Tip voor aquarium planten webshops, ga naar GLS/DHL etc. PostNL is echt een waardeloos bedrijf. Voorbeeld: Je belt voor de status van het pakket, je krijgt te horen dat je de website moet checken en de verbinding wordt verbroken...

Zo, moest even mijn gal hier spuwen tongue

Inmiddels is de bezorging gister en vandaag weer uitgesteld. Zit inmiddels bijna op een week. Heb maar contact opgenomen met de webshop...

Ze zijn mijn pakketje gewoon kwijt maar willen het niet toegeven gok ik

Zijn meerdere topics verdwenen inderdaad.
Wat zeiden ze dan precies van de webshop?

Seabait zei:
Wat zeiden ze dan precies van de webshop?
Daar ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar. Helaas is naar mijn ervaring PostNL niet meer de vertrouwde dienst die het een aantal jaren geleden was. Ik ben ook zeer benieuwd hoe dit afloopt. Heel veel succes.

Ik heb nog geen reactie van de webshop, maar we zullen zien. In principe zijn zij verantwoordelijk.

hipy zei:
In principe zijn zij verantwoordelijk.
Wacht eens even. Er is een verschil tussen dat je bij hun terecht moet met problemen met de levering en dat zij uiteindelijk ook altijd verantwoordelijk zijn.

Zie eens wat je zelf schrijft:
hipy zei:
Ze zijn mijn pakketje gewoon kwijt maar willen het niet toegeven gok ik
Als de koerier je pakketje is kwijtgeraakt dan is de webshop dus niet de uiteindelijke verantwoordelijke, maar de koerier.
Vergoeding zal dan ook uiteindelijk door de koerier worden betaald. Ook al is de webshop degene die het voor je oplost.

~ Ivo

Heb je al een verzendcode gehad???

Ik weet dat dit een wat ouder topic is, maar hoe is dit afgelopen? Ik heb namelijk maandag 1000cc christmas mos bij budgetfish besteld. Dit is dinsdag als brievenbus post via Postnl verstuurd. Het zou woensdag bezorgd worden,maar dit is niet gebeurd. Gisteren heb ik Postnl gebeld en ze wisten niet wanneer het wel bezorgd wordt. Ze hoopten vandaag..

Hoe lang blijft het mos goed buiten het aquarium zonder licht etc.?

Gr, Thomas

Mos blijft best lang goed hoor.. ik heb wel eens mos besteld uit een buitenland, was 3 weken onderweg en kwam goed aan..

Dat is goed om te horen. Dan hoop.ik maar dat Postnl het eerdaags een keer bezorgd.

Rond de kerst moet je zoiets natuurlijk nooit doen, dan is het zo druk bij de post dat ze het werk nauwelijks aan kunnen, en dan loop je het risico dat zoiets gebeurt

Dat klopt, daarom heb ik het ook 4 dagen na de kerst besteld via brievenbus post..maar misschien was dat al te snel.

Misschien een idee voor de volgende keer, ik heb ondoordacht WEL vlak voor de kerst een bestelling geplaatst bij Aquaplants online en kreeg prompt een keurige mail waarin ze lieten weten dat ze vanwege de te verwachtte drukte bij post.nl vlak voor de kerst �n de week erna, pas in het nieuwe jaar mijn bestelling zouden uitleveren aan post.nl.
Naar mijn idee een beleid wat alle lof en navolging verdiend vanwege respect naar de klant die een mooi en gezond plantje verwacht en daarbij anticiperen op mogelijke bestel/verwerk problemen bij de bezorger.

Overigens wil ik ook nog wel even kwijt dat ik nog nooit te klagen heb gehad over de bezorgservice van post.nl, ze hebben een prima track en trace systeem en bij mij komen ze 2 trappen op wat ze bij dhl echt niet doen.

ik had op kerstavond bij apo wat besteld en kreeg het dinsdag binnen alleen wat laten dan de tijdstippen post nl aan gaf

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan