Wat is er nieuw

Bierkrat aquarium

  • Onderwerp starter Onderwerp starter AZMike
  • Startdatum Startdatum
@Botia
haha en blijkt het krat niet ideaal moet je weer aan een ander beginnen,.........vroegah toen de kratjes nog van hout waren moest je ook "zuipen" voordat je je kachel kon aanmaken,.......
 
Dat is ook krom. Als je genoeg zuipt heb je geen kachel nodig 😉
 
N.Oldenzeel zei:
om even terug tekomen op je kostprijs van een flessenkrat
een kunstofpallet in een willekeurig kleur kost bij een productie van minimaal 100.000 2.25

Dan mag je er mij wel een paar honderd duizend voor leveren !

het kleinste licht gewicht pallet weegt 3,5 kg, dat is dus 0,64 cent per kg materiaal (kan al niet) en dan ook nog zonder productie kosten, zonder matrijsafschrijving, zonder productie verlies, marge en winst.

[/quote]


3.5*0.64=2.24 ? KOSTPRIJS
 
In de lijn van koffiezet-apparaten, tv's, nu ook bierkratten..

Denk dat ik me douchecabine maar om ga bouwen tot aquarium. En dan de douche verplaatsen. Vissen kijken onder het douchen. En nog makkelijk met verversen ook nog.
 
Volgens mij heeft iemand teveel gezopen...
 
Als je de badkamer deur goed dichtkit heb je meteen een zwemvijver.
 
patrick uit oss zei:
N.Oldenzeel zei:
om even terug tekomen op je kostprijs van een flessenkrat
een kunstofpallet in een willekeurig kleur kost bij een productie van minimaal 100.000 2.25

Dan mag je er mij wel een paar honderd duizend voor leveren !

het kleinste licht gewicht pallet weegt 3,5 kg, dat is dus 0,64 cent per kg materiaal (kan al niet) en dan ook nog zonder productie kosten, zonder matrijsafschrijving, zonder productie verlies, marge en winst.


3.5*0.64=2.24 ? KOSTPRIJS [/quote]

� 0,64 per kg kunststof, dat kan dus niet (gemalen autobanden ofzo wellicht ;-)......)
 
als hij klaar is ga je dan ook foto,s van maken ik ben wel erg benieuwd.
hoe hij er uit komt te zien.
 
En,bier is een pest in andermans lijf.
En de jouwe. 😉
 
hmmm, rare onderwerpen komen hier voor het gaat maar om een bierkrat mensen geen kernkop die hij op z'n kamer heeft liggen....

ik zeg doen en ff fototje plaatsen als je klaar bent.
 
😀

Ik zou ook zeggen doen, ik denk dat de brouwerij erg blij zal zijn als de foto's op het internet te zien zijn. 😛
 
wanneer ben je van plan om er echt mee te beginnen?
 
Gaat over een bierkrat Luc,geen uilenzeikkrat 😉
 
Seabait zei:
Gaat over een bierkrat Luc,geen uilenzeikkrat 😉

Straks ga je nog vertellen dat de Nederlanders kwaliteitsbier leveren :stars: 🙄 😀
 
Natuurlijk het bierkrat John , als ik kattenpis wil hebben ga ik hier wel even de grens over 😛 😀
 
babysnake zei:
Seabait zei:
Gaat over een bierkrat Luc,geen uilenzeikkrat 😉

Straks ga je nog vertellen dat de Nederlanders kwaliteitsbier leveren :stars: 🙄 😀

Ach Frans, kunnen zij ook niet aan doen dat ze Nederlanders zijn en daarom niks van bier af kennen 😉 😀 😀
 
luc zei:
babysnake zei:
Seabait zei:
Gaat over een bierkrat Luc,geen uilenzeikkrat 😉

Straks ga je nog vertellen dat de Nederlanders kwaliteitsbier leveren :stars: 🙄 😀

Ach Frans, kunnen zij ook niet aan doen dat ze Nederlanders zijn en daarom niks van bier af kennen 😉 😀 😀

Helemaal eens dat de Belgen het lekkerste bier maken. Achel, Tripel Karmeliet, Kasteel Tripel, Deus, Kwak, Rochefort 8, etc. etc.

Ik heb ook genoten van de reeksen van Tour du Jour.

Maar dan zou ik de Belgen ook eens willen uitdagen om en La Trappe Quadrupel te proeven of een Hertog Jan Grand Prestige. Een Sancti Alberti Tripel natuurlijk niet te vergeten.

Dat is toch onmogelijk uilenzeik te noemen.
 
Oke, deze drie biertjes mogen best bestaan en ik drink ze graag met mate,
alleen, het blijven "maar" drie biertjes 😉

Ach, ik eet ook graag Hollandse jonge bij een lekker donker biertje 🙂
 
kpaulu zei:
hmmm, rare onderwerpen komen hier voor het gaat maar om een bierkrat mensen geen kernkop die hij op z'n kamer heeft liggen....

ik zeg doen en ff fototje plaatsen als je klaar bent.

Er is vanalles te knutselen, heb hier een tijd geleden een mortelkuip met een mooi raampje ingemaakt zien voorbij komen.
Was heel leuk gemaakt 🙂
 
la trappe staat hier thuis ook regelmatig, prima bietjes inderdaad en tegenwoordig erg populair hier in de streek. de andere twee heb ik nog niet geprobeerd.
 
luc zei:
Natuurlijk het bierkrat John , als ik kattenpis wil hebben ga ik hier wel even de grens over 😛 😀

Bah idd,hoe heet dat ook alweer in Luxemburg? Bofferding oid 😉
 
Ontwerper bierkrat slaat door, en komt met trailer


trailer.jpg







🙂 Grtz. Daan
 
Malloot zei:
luc zei:
babysnake zei:
Seabait zei:
Gaat over een bierkrat Luc,geen uilenzeikkrat 😉



Maar dan zou ik de Belgen ook eens willen uitdagen om en La Trappe Quadrupel te proeven
Dat is toch onmogelijk uilenzeik te noemen.

nee is goed bier
daar zetten de belgen dan weer een st bernardus 12 tegenover of een westvleteren 12
 
roosen zei:
nee is goed bier
daar zetten de belgen dan weer een st bernardus 12 tegenover of een westvleteren 12

Daar vind ik allebei echt niets aan, waarbij de Westvleteren echt veel te veel gehyped word en dus te duur is. ik durf te wedden dan de meeste bierdrinkers ook niet het verschil proeven tussen beiden.

Nee dan een Orval. Heerlijk! Ook de Chouffe N'ice is erg lekker. Of 'gewoon' een Duvel.

Ohh, en natuurlijk een blauwe Chimay! :thumbs:
 
waarom niet gewoon een aquarium vol bier ;D
 
Komen er nog foto's van het ontwerp of van de opbouw ervan ?
 
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: regent hier en buiten is het lekker.. nu nog de warmte uit het huis, maar is lastig als het goed...
      Terug
      Bovenaan