Bijvullen fles


Avana

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2022
Berichten
176
Leeftijd
60
Ik heb rondom mijn woonplaats gezocht voor het bijvullen van een co2 fles (20kg). Vrij duur of lang wachten. Ik vond dit adres.. zo klaar, hoeft niet in de vriezer en toch vol.
 

Bijlagen

  • 9A9FD7D3-31E5-436D-8F82-1669CDD09C75.jpeg
    9A9FD7D3-31E5-436D-8F82-1669CDD09C75.jpeg
    165.6 KB · Weergaven: 107
Ik heb rondom mijn woonplaats gezocht voor het bijvullen van een co2 fles (20kg). Vrij duur of lang wachten. Ik vond dit adres.. zo klaar, hoeft niet in de vriezer en toch vol.
Had ik al gezegd dat het maar 18,50 euro kost?
 
Dat is niet echt goedkoop maar misschien heb je geen andere mogelijkheid. Zelf betaalde ik voor 6 kg € 22,50. De flessen ruilde ik telkens waardoor er ook geen keuringsproblemen waren.
 
Je schrijft 20 kg maar bedoeld 2 kg en dat is niet zo heel goedkoop inderdaad. Ik betaal voor 1 fles hier 13 euro en als ik er meer laat vullen betaal ik nog geen 3 euro per kilo.
 
Ik ben dan benieuwd waar jullie laten bijvullen. Overal hier in de buurt minimaal 22,50 maar meeste 25 euro (regio Haarlem). Dus ik vond het goedkoop voor 2 kg (uiteraard).
 
Ik betaal hier (Hilversum/Eemnes) voor een 2 kg fles en een 500g fles, ik dacht iets van 22 euro.
Prijzen die de Noordelingen en Oosterlingen betalen daar krijg je het hier in het westen niet voor, zij betalen weer wat meer voor hun dagelijkse boodschappen, dus zijn we allemaal weer evenveel kwijt voor onze producten.
 
Ik betaal hier (Hilversum/Eemnes) voor een 2 kg fles en een 500g fles, ik dacht iets van 22 euro.
Prijzen die de Noordelingen en Oosterlingen betalen daar krijg je het hier in het westen niet voor, zij betalen weer wat meer voor hun dagelijkse boodschappen, dus zijn we allemaal weer evenveel kwijt voor onze producten.
Hier betaal je bij de lfs ook de hoofdprijs hoor maar je moet de fles laten vullen bij een industriele gasleverancier.
 
Hier betaal je bij de lfs ook de hoofdprijs hoor maar je moet de fles laten vullen bij een industriële gasleverancier.
Das makkelijker geschreven dan gedaan John.
Hier in de noordkop zijn geen industriële bedrijven die dat doen :cry: zo ver ik weet
zelf liet ik ze altijd vullen bij heems in Heemstede klaar terwijl u wacht en niet zo duur 2 kg voor 20 euro ter vergelijking 34 euro lfs :eek:
nam er altijd 4 flessen gelijk mee.
dus 18,50 is niet zo heel gek voor 2 kg co2
 
Ja dat weet ik niet Jaap maar hier hadden we Chubb Varel maar die is gestopt met co2 en nu is Holthausen over. Ik heb gewoon deze opgezocht in het telefoonboek en dan hoorde ik of ze dat wel of niet doen voor partikulieren maar zoiets wordt vaak bij navraag wel duidelijk.
 
Ja dat weet ik niet Jaap maar hier hadden we Chubb Varel maar die is gestopt met co2 en nu is Holthausen over. Ik heb gewoon deze opgezocht in het telefoonboek en dan hoorde ik of ze dat wel of niet doen voor partikulieren maar zoiets wordt vaak bij navraag wel duidelijk.
zelfde hier gedaan John maar helaas niets kunnen vinden waren meestal groothandels zonder ondersteuning voor dit gebeuren
Was er 1 in Amsterdam die het onder de deur door deed maar alleen als er tijd voor was beetje twijfelachtig dus.
Zat ook nog op een plaats waar je als gezonde burger niet wil zijn (chemie bedrijven);)
 
Ik betaal hier (Hilversum/Eemnes) voor een 2 kg fles en een 500g fles, ik dacht iets van 22 euro.
Prijzen die de Noordelingen en Oosterlingen betalen daar krijg je het hier in het westen niet voor, zij betalen weer wat meer voor hun dagelijkse boodschappen, dus zijn we allemaal weer evenveel kwijt voor onze producten.
Nou.... De prijzen van de Jumbo's, Albert Heins en Dirxen en plusmarkten en wat dies meer, zijn landelijk. Dus de verschillen bij die dagelijkse boodschappen zie ik niet zo...
 
Nou.... De prijzen van de Jumbo's, Albert Heins en Dirxen en plusmarkten en wat dies meer, zijn landelijk. Dus de verschillen bij die dagelijkse boodschappen zie ik niet zo...
Dat maakt denk ik ook niet uit Ben want die prijzen zijn landelijk bij de grote supers. Anders ging ik wel op de fiets de boodschappen in het Zuiden halen hoor:D
 
Soms vraag ik mij af of er, ook in het Westen niet veel meer aanbieders zijn wat gassen, en dus ook Co2, betreft. Westfalen is bijvoorbeeld zo'n landelijke aanbieder met depots door heel het land. Hier bijvoorbeeld in Zaandam en Haarlem. Googelen misschien?

 
Hier betaal je bij de lfs ook de hoofdprijs hoor maar je moet de fles laten vullen bij een industriele gasleverancier.
Mijn flessen laat ik vullen bij een industriële gasleverancier, dan zal het hier bij de lfs nog duurder zijn.
Nou.... De prijzen van de Jumbo's, Albert Heins en Dirxen en plusmarkten en wat dies meer, zijn landelijk. Dus de verschillen bij die dagelijkse boodschappen zie ik niet zo...

Tot ongeveer 7 jaar terug kwam ik regelmatig in winkels in Twente en toen viel me dat op, benzine was ook een cent duurder dan hier, maar dat kan nu anders zijn
 
Laatst bewerkt:
Mijn flessen laat ik vullen bij een industriële gasleverancier, dan zal het hier bij de lfs nog duurder zijn.


Tot ongeveer 7 jaar terug kwam ik regelmatig in winkels in Twente en toen viel me dat op, benzine was ook een cent duurder dan hier, maar dat kan nu anders zijn
Juist in Twente moet men stevig concurreren met de benzine prijzen met ons buurland wat tot gevolg heeft dat men wel uitkijkt men te hoge prijzen....
 

Terug
Bovenaan