benvo
Well-known member
Je moet nooit met een filter slapen, daar zijn wel betere alternatieven voor. Zo'n filter doe je het best in je aquarium!Zou ik ermee kunnen slapen in een mijn (kleine) kamer?
Je moet nooit met een filter slapen, daar zijn wel betere alternatieven voor. Zo'n filter doe je het best in je aquarium!Zou ik ermee kunnen slapen in een mijn (kleine) kamer?
En waarom?Ik zou die witte keramische pijpjes die je erbij krijgt bij de aquaflow xl vervangen voor de sera siporax
Dat kan indd. We zijn allen klein begonnen denk ik.
Maar siporax kost 11 euro bij de hornbach.
Nee hoor. Xl is beter. Meer media erin. Ik heb de xl en de 200 ik vind de xl beter en stabieler.En waarom?
En waarom die andere filter niet. , Die is beter .
Nee niet met de Superfish . krijg je ander soortDat krijgt hij al in het filter.
Die werken zeker, alleen is Siporax het filtermedia met het grootste oppervlak dat momenteel op de markt is.Ja, en? Die werken ook , hoor.
Enne, Fluval is betr. maar goed. Vind het best.
Tja. ER zit al in het filter. zou dat eerst laten draaien.
Hehe, eindelijk.
Ja, ik zoek alles betr op.
Jij slaat een slag naar, wat je van een ander hoort.
Maar, goed. Pilletjes, houtjes hakken.
Ozon. ???? Waarom?? geen UV?
Die Fluval was geen 69 euro.
Was bij Hornbach ook 24 euro .
ja lijkt me super wel maar ik woon in belgieTS. Ik kwam dit net tegen.
https://aquaforum.nl/threads/jewel-rio-180-met-onderkast-en-eheim-pomp.163086/
Met een goede pomp. En een 1meter voor 50 eu
sorry bertus, waarschijnlijk is het iets beter maar ik ga tog gaan voor de aquaflow xl.
ik zou ook gewoon dit kunnen kopen:Ik zou minstens 4 weken nemen, ik neem meestal iets langer.
en in de plaats van de zwarte spons met bolletjes in de aquaflow xl zal ik ditb steken:
https://www.bol.com/nl/p/jbl-procle...C1NIw.rHSWOpYUZ3202oj1rz9FCw_0.6.ProductImage
net gelijk als die meneer doet in zijn video over de aquaflow xl
En sowieso is het onnodig spul. Gewoon 4 weken wachten, geen flesje kan een goede indraaiperiode vervangen.Dit doe je niet in een filter maar in het water van je aquarium
?? Hoezo steek je sponzen in het water los? Ik bedoel dat ik ze in de plaats van het zwarte sponsje in de filter steekDit doe je niet in een filter maar in het water van je aquarium
Het je het over het 1x gebruik flesje met bacteriën?En sowieso is het onnodig spul. Gewoon 4 weken wachten, geen flesje kan een goede indraaiperiode vervangen.
Je hebt een linkje gestuurd van de bacteriën, neit van sponzen 😛?? Hoezo steek je sponzen in het water los? Ik bedoel dat ik ze in de plaats van het zwarte sponsje in de filter steek
Ja. Bacterien in een flesje zijn geen vervanging voor een indraaiperiode van 4 weken.Het je het over het 1x gebruik flesje met bacteriën?
en in de plaats van de zwarte spons met bolletjes in de aquaflow xl zal ik ditb steken:
https://www.bol.com/nl/p/jbl-procle...C1NIw.rHSWOpYUZ3202oj1rz9FCw_0.6.ProductImage
net gelijk als die meneer doet in zijn video over de aquaflow xl
Het was de verkeerde link. Ik bedoelde deze:Amazon product ASIN B077QR12B2Met dit zou je nog niet direct vissen in kunnen plaatsen. Heb geduld 4 weken. En dan voorzichtig vissen erin plaatsen, niet alles in 1 x. Probeer dan 1 vissoort per week
sorry bertus, waarschijnlijk is het iets beter maar ik ga tog gaan voor de aquaflow xl.
Het doet zen werk en is perfect voor mij.
Wat heeft het voor zin om dat er in te doen.Ik had het niet over het bacterie flesje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.