Een Anubia moet niet in het felle licht staan en verlangd een beschutte plek. Krijgt deze teveel licht dan kan deze het blad niet genoeg beschermen.
De plant keuze in deze hele bak was niet ideaal. Ik heb er wel uit geleerd om meer research te doen naar optimale posities in verband met licht. Mijn volgende bak wordt weer een shallow dus daarom heb ik planten die van sterk licht houden gekozen. De AR mini alsook de Rotala gaan dit leuk vinden en dwerg naaldgras ook.Een Anubia moet niet in het felle licht staan en verlangd een beschutte plek. Krijgt deze teveel licht dan kan deze het blad niet genoeg beschermen.
vergeet de alg niet. Die vinden veel licht ook erg lekker...dus daarom heb ik planten die van sterk licht houden gekozen. De AR mini alsook de Rotala gaan dit leuk vinden en dwerg naaldgras ook.
Ik doseer gewoon profito nu moet ik toegeven… Ik heb me nog niet zitten verdiepen in het onderwerp sinds enkele dagen. Ik doseer volgens het label dus dat is EI volgens mij.Heb je met 1 van beide al ervaring?
Een bak opstarten met aquasoil icm een rich-dose bemesting heeft niet de voorkeur.Volgens mij is de combi voedingsbodem en EI niet ideaal maar waarom weet ik zo niet maar daar kan @Cornelius vast iets meer over zeggen.
Er zijn mensen die de produkten van plantedbox heel goed vinden, er zijn ook mensen die dit niet vinden.Is deze goed? Heb al goede dingen gelezen hierover. Daarbij valt 1 liter voor 23 euro zeer goed mee.
Hierboven staat beschreven waar je het o.a. kunt kopen. Hieronder een receptBij welke site bestellen jullie de poeders en kunnen jullie mij zeggen welke poeders ik exact moet bestellen? Ik heb hier geen idee van namelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.