Biomaster 850 vs Fluval FX6


Knap staaltje DIY maar niet echt waar ik naar zoek op ben. Heb ook diverse filters gemaakt maar dat is in mijn situatie niet of nauwelijks mogelijk eigenlijk.
 
Doe toch eheim classic potjes en in de bak een binnen filtertje dat alle fijn troep wegfiltert.
 
Je moet me niet trillen broer
Maar die xl 2252 doet wel het hele ding.
Dan houden we geen gezeur meer over , wat ook een ding kan zijn, maar voor mij hopenlijk nooit meeršŸ˜“
Gewoon oplossen, kijken dus of er een slang ergens tegenaan trilt, rubbermatje er onder en/of Geluid noppenfoam er omheen. Zo maar een paar oplossingen die ik je gratis aanbied zodat je lekker naast je filter kan slapen. Hou je ook geen gezeur meer over...
 
Ik kan echt niet wennen aan de 50hrzt,ik hoor het overal dwars doorheen.
Zal ik niet meer zeuren, voor sommigen onder ons.
 
Ik kan echt niet wennen aan de 50hrzt,ik hoor het overal dwars doorheen.
Zal ik niet meer zeuren, voor sommigen onder ons.

Ik had in t begin ook enorm last van gebrom door de Biomaster maar naar verloop van tijd was t weg. Beetje na de indraaiperiode zeg maar.
Wat ook erg hielp was t filter op een dik stuk schuim zetten. Daar werd t puur minder van.
 
Knap staaltje DIY maar niet echt waar ik naar zoek op ben. Heb ook diverse filters gemaakt maar dat is in mijn situatie niet of nauwelijks mogelijk eigenlijk.
Het is hier geen knutselforum hoor. Daar ben ik al lang achter gekomen.
Het laat echter wel zien wat ook niet altijd goed kan werken. De FX6 kwam bij mij niet goed weg maar kan zijn dat een ander er dik tevreden mee is.
Kan in ieder geval niet zeggen dat ik het niet geprobeert heb.
 
Zet dat binnending erin en repleeg het,,, zal ze misselijk van worden dat het zo goed gaat.
MoppiesšŸ¤—šŸ¤—šŸ¤—
 
Het is hier geen knutselforum hoor. Daar ben ik al lang achter gekomen.
Het laat echter wel zien wat ook niet altijd goed kan werken. De FX6 kwam bij mij niet goed weg maar kan zijn dat een ander er dik tevreden mee is.
Kan in ieder geval niet zeggen dat ik het niet geprobeert heb.

Tnx en ik bedoelde juist dat je t wel knap voor elkaar hebt zo en dat ik de voldoening des te meer begrijp. Ik heb zo een koivijver van een filter voorzien en later nog ns een binnenvijver. Maar ik heb onder t meubel van mijn bak gewoon de ruimte er niet voor, helaas.. Want anders had ik t ook wel geweten
 

Terug
Bovenaan