Wat is er nieuw

Bison secondelijm cyanacrylaat veilig? Gelvorm.

Miro

Well-known member
Lid geworden
14 november 2019
Berichten
577
Leeftijd
35
Locatie
Woerden
Beste mensen,
Ik wil wat planten op hout lijmen en ik heb bovenstaande gel/lijm nog liggen. Ik krijg de indruk, van oudere berichten op dit forum, dat dit veilig geacht wordt, maar ik durf het nog niet te gebruiken zonder iets meer bevestiging.
Hebben jullie hier ervaringen mee of kennis over?
Groeten,
 
Welke planten zijn het precies? Bij bijvoorbeeld javamos is visdraad gemakkelijk - heul errug veul beter. 🙂

De lijm is op dezelfde basis als pattex srcondelijm van de action. @LaLizzerd is er bijvoorbeeld positief over.

En je vingers zitten daarna niet vastgeklonken.
 
Laatst bewerkt:
Zover ik weet is dit inderdaad veilig maar net als Andre al aangeeft gebruik ik bij mosjes ook visdraad.
 
Laatst bewerkt:
kun je gewoon veilig gebruiken er is volgens mij onlangs nog een topic over geweest
 
kun je gewoon veilig gebruiken er is volgens mij onlangs nog een topic over geweest
weet je toevallig in welk subforum het staat, of van wie, of een term uit de titel? dan vind ik het wel.
 
Er zijn secondelijmen, waaronder van Pattex en Bison die niet op basis van cyanoacrylaat zijn. Moet gewoon in de ingrediëntenlijst staan. Als het iets anders is, is mijn advies om het niet te gebruiken.
 
Er zijn secondelijmen, waaronder van Pattex en Bison die niet op basis van cyanoacrylaat zijn. Moet gewoon in de ingrediëntenlijst staan. Als het iets anders is, is mijn advies om het niet te gebruiken.
Het is cyanacrylaat in dit geval. Heb toch maar seachem lijm gekocht, is net zo duur als bison.
 
Javamos, javavaren en bucephalandra.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan