Wat is er nieuw

Black moor sluierstaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tamara1990
  • Startdatum Startdatum
T

Tamara1990

Guest
Beste members,

Ik heb een vraag en dat is ik wil van iemand anders een black moor overnemen omdat diegene geen plek meer heeft in zijn aquarium nu is het zo dat ik een aquarium mag van maximaal 120 cm lang maar het liefst wil ik 400 liter maar 120 cm kom ik maximaal op 350 liter maar wat is nou het beste voor die vis want de vis is namelijk tam en houd van slopen welke aquarium kan ik het beste nemen ?? Zodat de vis volledig kan groeien want ik ben al op de hoogte kwa verzorging planten bodum etc etc en dat de vis aardig groot kan gaan worden.
graag info wat nou de beste aquarium ervoor is ivm de maximale maar

Welkom ,Tamara.

De 350 l. kan je best nemen,hoor.

1.20 m is een mooie maat.

zijn we benieuwd wat je er van maakt.

En hoeveel van zulke visjes kunnen dan erin want als er meer in de aquarium kan zeg maar dan wil ik er meer overnemen van hem want hij heef nu 8 van zulke visjes in een bak van 120 liter ongeveer 80 centimeter en het liefst neem ik ze alle 8 over omdat het vriendjes zijn en hij heeft deze vissen gered van de vissenwinkel omdat ze kapotte sluiers hadden nou bijna geen sluiers en ze zijn beter geworden maar ik zag en hoorde dat ze per vis 70 liter water nodig hebben dus als ik ze alle 8 wil overnemen heb ik een grotere bak nodig neem ik aan?? Of groter dan 121 cm 350 liter of is dat net genoeg??

Je kunt uitgaan van de minimum van 50 liter per vis, voor 350 liter zou je dus 7 vissen kunnen huisvesten. Persoonlijk zou ik het wat ruimer nemen en zorgen dat er per vis toch minimaal 70 liter beschikbaar is omdat 50 liter in de praktijk heel krap is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan