Wat is er nieuw

Blad watersla wordt geel

• Onderwerp starter Onderwerp starter linda185
  • Startdatum Startdatum
L

linda185

Guest
Sommige blaadjes van mijn watersla plantjes worden geel.. is dat normaal?
Ik haal die blaadjes er altijd af..

Dan zul je toch wat meer info moeten geven 🙂

Geef je plantenvoeding ? En wat zijn je waterwaardes.

Heb je een foto van de plant en je bak met zoal al is aangegeven de waterwaarden en wat je zoal toevoegt aan plantenvoeding?

Het is een drijver en soms doen die het op een onverklaarbare manier gewoon niet terwijl ze het bij een ander wel goed doen.

B2D0D88A-26F2-47BB-ACC2-E92B730A3EC7.jpeg
Bedankt Bertus! Ik geef elke week plantenvoeding.
Waterwaarde kan ik alleen aflezen van een stickje, KH is aan de lage kant..

Is een buitenplant, he. Zal binnen te warm zijn.

Heb ik Limnobium voor. Jij ook zie ik 1 plantje.

limnobium..png

Ik heb meerdere Limnobium plantjes. Ik denk dat ik die dan wat meer ga aanschaffen en watersla gaat naar de vijver...

Wij gebruiken dezelfde plant hier en die groeit erg goed zonder gele bladeren.
Waar wij erg op letten is dat er geen water bovenop de bladeren komt, zoals condenswater of van een spraybar. Daar schijnt het absoluut niet tegen te kunnen.

Oh, bij ons zit het in bakken met een temperatuur van 24 en 25 graden.

Hier heb ik hem ook en inde enen bak doet ie het super en in de andere is het niks. Vocht doet deze inderdaad niet goed.

Bestaat er een soortement van afbakening die je in het aquarium kunt plaatsen om drijfplanten op een bepaalde plaats te houden?

Ik wilde net zeggen dat wij dat hebben, een afbakening Dat houdt de planten enigszins op de plek, en bovendien kunnen we hier dan makkelijk bepalen of we er wat moeten wegdoen, het mag niet buiten de circel groeien 🙂

Wij hebben zelf gekozen voor een stuk luchtslang wat we hebben verbonden met een connector.

De connector was een paar dubbeltjes en de luchtslang hadden we al.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan