Wat is er nieuw

Blikvanger gezocht

SandraB

Active member
Lid geworden
30 augustus 2024
Leeftijd
55
Voor mijn eheim 180 zoek ik nog een leuke blikvanger. Mijn bestand nu is 19 amandae’s
6 ringbandsnoekjes, nog 2 badis badis ( worden niet aangevuld, vind ze te kwetsbaar) 1 kuhli, veel vuurgarnalrn, 5 amano garnalen en inmiddels ook veel tylo slakken. Deze laatste overweeg ik ook te verkopen. Ze kweken wel heel hard. Wat ik mis is een leuke blikvanger.
Mijn bak staat vol planten, ik gebruik CO2.

Bijlagen

• IMG_9254.jpeg
    IMG_9254.jpeg
    2.9 MB · Weergaven: 26
Voor mijn eheim 180 zoek ik nog een leuke blikvanger. Mijn bestand nu is 19 amandae’s
6 ringbandsnoekjes, nog 2 badis badis ( worden niet aangevuld, vind ze te kwetsbaar) 1 kuhli, veel vuurgarnalrn, 5 amano garnalen en inmiddels ook veel tylo slakken. Deze laatste overweeg ik ook te verkopen. Ze kweken wel heel hard. Wat ik mis is een leuke blikvanger.
Mijn bak staat vol planten, ik gebruik CO2.
Waaierhandjes? Ik wil straks graag Tylo’s, weet niet in welke regio je woont?

Ik had de philipijnse waaierhand gewild maar is heel slecht aan te komen. En als ze er al zijn best wel prijzig. De gewone vind ik te groot.
Ik woon in de buurt van Dordrecht

Ik had de philipijnse waaierhand gewild maar is heel slecht aan te komen. En als ze er al zijn best wel prijzig. De gewone vind ik te groot.
Ik woon in de buurt van Dordrecht
Ik stuur je een pm

Waaierhandjes zijn heel leuk, maar ik zoek dus een leuk visje dat in een koppel gehouden kan worden. Eén beetje karakter heeft maar niet mijn garnalen uit moord

Als je een koelere bak wilt een harem Apistogramma borelii?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan