Blindspot planten


Niels22

Well-known member
Lid geworden
24 januari 2021
Berichten
86
Leeftijd
20
Hi!

Mijn aquarium draait momenteel zo'n twee weken. Over nog twee weken is 't dan eindelijk zo ver. Echter heb ik nu twee planten in mijn aquarium staan. Eén vrij grote en één wat kleinere. Mijn Juwel Primo 70 pomp kan dan ook alleen aan de rechterkant boven, zoals bij veel andere aquaria. Echter heb ik het idee dat de grotere plant de stroming wat onderdrukt. Ik zie de kleine plant namelijk niet bewegen. Is dit heel erg en hoe kan ik dit oplossen? Ik wil eigenlijk geen planten verplaatsen i.v.m. het zand en de tabletten in de grond voor voeding.
 

Bijlagen

  • 20210221_151523.jpg
    20210221_151523.jpg
    250.2 KB · Weergaven: 133
Je hebt een Echinodorus en een Cryptocoryne in je bak staan. Je kan, als je dit wilt een 90 graden gebogen knietje of misschien nog beter een 45 graden gebogen buisje op je filteruitlaat zetten om de stroming ietwat af te buigen al denk ik niet dat je Echinodorus, de grote plant, invloed heeft gezien het formaat van je bak. Succes!
 
Je hebt een Echinodorus en een Cryptocoryne in je bak staan. Je kan, als je dit wilt een 90 graden gebogen knietje of misschien nog beter een 45 graden gebogen buisje op je filteruitlaat zetten om de stroming ietwat af te buigen al denk ik niet dat je Echinodorus, de grote plant, invloed heeft gezien het formaat van je bak. Succes!
Ah oké, dan ga ik dat doen!
 

Terug
Bovenaan