Wat is er nieuw

Blue Fairy foto's

• Onderwerp starter Onderwerp starter rms90
  • Startdatum Startdatum
R

rms90

Guest
Beste mensen,

Hebben jullie Blue Fairy's?
Zoja, willen jullie hiervan in dit topic foto's van ze plaatsen aub?

Ik heb er zelf nog een paar, maar zo mooi blauw zijn enkelen niet. Zie op marktplaats en bij verkopers op het internet diverse foto's ervan, maar qua kleur kan het nog aardig verschillen.

Heb zelf Blue fairy's en Blauw/Zwarte carbon Rilli's apart zitten. De Rilli's zijn geweldig mooi )donder) blauw.

Ben benieuwd of er bij Blue Fairy's toch een flink verschil in kleur kan zijn.

Ben nu aan het werk, maar middernacht ben ik thuis en plaats ik een foto van mijn exemplaren.

Ben benieuwd, bedankt alvast!

Ik heb ze gehad en de kleurdekking viel mij ook heel erg tegen.
Ze hebben ook niet lang geleefd moet ik zeggen. Door veel doorkweek gaat de kleur deels denk ik verloren. Je kan wel foto s vinden met mooie exemplaren maar die ik her en der zie zijn stukken minder.

Ja vandaar. Ik was laatst bij Aquafizz en die heeft echt hele hele mooie zitten. Ook een keer bij een Hobbykweker in Dordrecht, waar ik helaas niet meer mee in contact kan komen, waar ik mijn rilli's vandaan heb, ook daar hele mooie gezien.

Mijn exemplaren tijd terug voor echt veel te veel geld gekocht bij Corydora, maar zo mooi blauw zijn die idd niet, leken totaal niet op de afbeelding op de website, maar heb er verder geen werk van gemaakt.
Als ik op marktplaats kijk, zie ik ze voor ca 2eur stuk, maar zo mooi blauw zijn die idd ook niet.

Heb er zelf nog maar ca 10 nu. Ben benieuwd dus of ik dit moet gaan uitbreiden of dat ik ze verkoop en een andere soort kies.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe de mensen ze hier hebben en hoe die qua kleur zijn.

Iets later, maar hierbij alsnog de foto's van mijn Blue Fairy's. benieuwd naar jullie exemplaren!

125233_0_82_foto_160615_09_55_11.jpg

797244_0_82_foto_160615_10_29_17.jpg

184294_0_82_foto_160615_09_55_05.jpg

Tja zo had ik ze dus ook maar ik vind dat vrij flets van kleur om eerlijk te zijn.

Ja, zo heb ik ze ook gekocht via een afbeelding bij Corydora...
Rendo misleid dus ookal op deze manier met de afbeeldingen...

Zo nog maar is een keer kijken bij Aquafizz.
Twijffel nog of ik ze hou de Blue Fairy's of dat ik voor een ander bestand kies.

Mijn blauw/zwarte Carbon Rilli's zijn veel mooier blauw.

951199_0_82_foto_160615_11_05_40.jpg

226289_0_82_foto_160615_11_05_59.jpg

Beste mensen,

Laat maar gaan, ik heb ze inmiddels al verkocht.
2 min na plaatsen op marktplaats werd er al aan de vraagprijs voldaan.

Vanmiddag 10stuks Blue Dreams (knal donkerblauw) bij Aquafizz meegenomen.
Tevens nog 10 cristal red en 10x cristal black (gaan in ander bakje) meegenomen waar ik ook mee ga proberen te kweken.

Ik heb daar ook vaak via de post gekocht en ze hebben wel goede kwaliteit in de regel vind ik.

Ja, goede zaak en vriendelijke mensen. Sinds kort nieuwe winkel weer in Zwijndrecht. Is voor mij maar 20min fietsen of 10min met de auto, lekker dichtbij dus. Denk dat ik morgen nog 5 of 10 Blue Dreams bij ga kopen, 10 is zo weinig voor het oog. Hopen dat ook zij flink gaan jongen komende tijd.

Wacht ook nog op mosstukjes die bij Romberg in bestelling staan. Verwacht ze deze week, zodra de bakjes definitief af zijn zal ik weer een foto-topic openen. Tevens moet ik nog boomstammen van catappa bestellen.
Hierbij wat foto's van de mooie Blue Dreams.

824685_0_82_foto_160615_21_05_18.jpg

264495_0_82_foto_160615_21_05_22.jpg

Oh ja, je hebt gelijk dat het hele aardige lui zijn. Zelfs als je via de post wil kopen laat Huib eerst ze via Skype aan je zien als je dat graag wil.

Ja daarom, super service en betaalbaar assortiment.
Hopen dat zowel deze als de Crystals net zo hard gaan jongen als de blauw/zwarte carbon rilli's die ik heb. Dat is gewoon niet normaal zo snel breiden die uit.

De Rilli is familie van het Vuurtje en die kweken nogal snel maar ook de de cr s kan het rap gaan hoor.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan