Bonjour!


F

Forpus

Guest
Dag allen,

Ik ben Forpus en zwem sinds een poosje rond op dit forum. Ik leer en lees lekker mee!
Hier in huis geen ingewikkelde toestanden, gewoon 9 vrolijke onderwaterpuppy's (danio rerio) die sinds 1 oktober binnen zitten.
In het voorjaar, wanneer de temperaturen het toestaan, verhuizen ze weer naar buiten.

Ik put nog enigszins uit ervaring die ik heb opgedaan tussen 2005-2009, maar merk al dat er sindsdien het een en ander is veranderd in de onderwaterwereld.
Het kriebelt, en met bewondering bekijk ik talloze topics en albums. Grote kans dat ik net als vele anderen ook de stap ga maken naar een grotere of 2e bak,
dus er zullen vast vragen volgen over juiste bakken, techniek en visbestanden... Tot dan!

Groet, :petjeaf:
Forpus
 
Bonsoir et bienvenue !
 
Welkom, zolang je maar niet zo gek gaat doen als wij gedaan hebben (hadden op een gegeven moment 70 bakken staan, was iets (ietsje maar hoor :D :juggle: ) teveel van het goede en nu nog maar 14 bakken
 
Welkom, zolang je maar niet zo gek gaat doen als wij gedaan hebben (hadden op een gegeven moment 70 bakken staan, was iets (ietsje maar hoor :D :juggle: ) teveel van het goede en nu nog maar 14 bakken

70! Dat zit er hier eerst voorlopig niet in. Ik zit nog in de fase dat ik mijn wederhelft de lfs in probeer te lokken met een goede smoes, het virus wil maar niet overslaan :D Hoewel, garnalen komen langzaam in de gratie...
 

Terug
Bovenaan