Braziliaanse waterpest


RoHe

Member
Lid geworden
3 april 2023
Berichten
5
Leeftijd
20
Hoi,
Sinds kort komen er een wit soort slierten uit mijn braziliaanse waterpest. Is dit een goed teken en moet ik deze afknippen of laten staan? Ze groeien naar de grond toe.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    264.4 KB · Weergaven: 69
Dit zijn luchtwortels. De plant is op zoek naar voeding. Geef je ook vloeibare voeding? Of heb je wat onder of in het grind qua voeding? Kortom graag iets meer info mbt je aqaurium
 
Dit zijn luchtwortels. De plant is op zoek naar voeding. Geef je ook vloeibare voeding? Of heb je wat onder of in het grind qua voeding? Kortom graag iets meer info mbt je aqaurium
Bedankt voor de reactie!
Het is een 25L bak, laten we daarmee beginnen. De vak draait al 6 weken, waarvan 2 met het vissenbestand toegevoegd.

Mijn vissenbestand bestaat uit een halfmoon beta( denk ik, ik voeg een foto toe want ik ben ook wel benieuwd of iemand weet welke soort dit is)

Om terug te komen op de planten: ik heb bij de opstart van het aquarium extra meststoffen (sticks) op de plek gelegd waar ik de planten in mijn grind stak. Maar weet dus nu niet goed of ik ook korrels moet leggen waar de wortels heen groeien.

Ik geef nog even mijn recente waterwaarden mee:

Waterwaarden
Nitrite: 0
Nitrate: 20 mg/l
GH: >14 dh
KH: 8 dh
Ph: 7.2
Chlorine: 0
Co2: 15 mg/l



343C1086-8DD1-4ADF-B8AB-9985749BC106.jpeg
 

Terug
Bovenaan