Breuk in bodem aquarium - Hoe te repareren


Super benieuwd hoe dit af gaat lopen!
Wat een pech heb je gehad, maar ik bewonder je doorzettingsvermogen.
Succes!
 
De aquariumbouwer die in november nog aangaf het project in januari wel wou uitvoeren heeft nu plots afgehaakt. Niet netjes van hem om eerst te zeggen dat hij het wil uitvoeren en mij anderhalf maand laat wachten en dan zegt dat hij het niet meer wil doen. Ik ga het aquarium nu weg doen aangezien ik het zelf niet zie zitten om het helemaal opnieuw te kitten.

Eergisteren kwam een vriend van mij op Marktplaats een groot aquarium (320x90x65cm, 1872L) tegen wat gratis op te halen was en ook nog eens heel dichtbij was. Aangezien ik nog steeds graag een echt groot aquarium wou en nog steeds dus nog steeds tegen een leeg en lek aquarium zat aan te kijken heb ik de verkoper gecontacteerd en gezegd dat ik het wel wou ophalen. Dit is vandaag gebeurd, het aquarium is wel wat vies maar verder wel netjes. Echt super dat het gratis was, die persoon wou er zo snel mogelijk vanaf. De toebehoren waren niet gratis. Ik had nog wel lampen en grote pot filters van het lekke aquarium.

Het lijkt qua bouw en afwerking erg veel op het aquarium van 200x70x70cm. Hieronder een foto van het aquarium, het moet nog schoongemaakt worden en de afdekplaten en deurtjes zitten er ook nog niet in.

3.jpg


Ik zal binnenkort mijn fotoalbum eens opgraven en wat foto's plaatsen. Verder heb ik momenteel nog:

RIo 180 (Waar het allemaal mee begon)
Rio 125
Stelling met 2 bakken van 120x40x40cm en 1 bak van 120x50x40cm
En dus het 200x70x70cm aquarium.

Dit is wel het laatste aquarium wat voorlopig koop, de energierekening is namelijk al behoorlijk opgelopen :rolleyes: Die vriend van mij had overigens alle3 grote aquaria voor mij gevonden op Marktplaats, het is voor hem ook beter om te stoppen met zoeken aangezien hij nu al 3 maal heeft moeten helpen met tillen :D Echte zware bakken zijn het. Met 5 man en glasdragers is het echt net te tillen.
 
Laatst bewerkt:
Top dat je alsnog een geschikte bak hebt gevonden Ludger!

Mijn 230x70x70 met 8 man gedaan en dat was best easy peasy.

maar die bak van jou met 5? Sterke kerels in Friesland :D
 

Terug
Bovenaan