Keuze is omdat deze mooi in het bakje past die ik in gedachten hebIk zie net om welke het gaat en dit merk heb ik ook overwogen bij de start van mn bak. Ik heb ervan afgezien omdat de onderdelen soms lastig te krijgen zijn en vooral niet snel te leveren zijn. Maar goed wellicht hebben anderen hier een heel andere ervaring mee.
Loop wel met die gedachte te spelen Ton nu het nog kan 😀Ga je een zeebak opstarten Jaap?
Ja als je het nieuw koopt zal er normaliter niet snel wat stuk gaan denk ik maar ja je weet het nooit he. Ik heb hier de Deltec 1351 draaien en die heeft een controller en bevalt erg goed.
7x24x25cmOk, op zich is die Deltec niet echt groot volgens mij want de sump bij de Reefer 170 is ook niet zo erg groot maar goed ik weet niet wat voor ruimte je hebt natuurlijk.
7x24x25cm
zit dus vooral in die 7 cm
Je hebt gelijk zeg kreeg eerst een andere maat opvolgens de beschrijving is de bubble magnus c3+ Size :180*120*440MM, dat past dus ook niet in die 7cm.
bak is niet zo groot bedankt voor de tip ga morgen verder bekijkenik denk dat een Tunze 9001 1 van de weinige opties is voor deze ruimte aar dan mag het aquarium niet al te groot zijn.
even uitleggen plaatje zegt meer als duizend woordenIk heb de Tunze 9001 gebruikt in de oude bak en bij een kleine bak is hij wel geschikt maar ja 7cm is erg weinig Jaap.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.