Wat is er nieuw

Cacatouide triple red doet raar.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vinz26
  • Startdatum Startdatum
V

Vinz26

Guest
Hallo,

Ik heb sinds 5 week een cacatouide triple red samen met
2 vrouwtjes.
Sinds gister bleef de man alleen maar in z'n kokosnoot
Wat ik al vreemd vond want normaal is die heel actief,
Zwemt ie rond jaagt een beetjes achter de visjes aan..
Toen ik ging kijken vertoonden die heel raar gedrag.
Hanekam plat. Heel raar schokken met z'n hoofd. Stil hangen
Achterin in de kokosnoot op de bodem.
Tegen en langs t glas zwemmen en dan gaat ie weer in
Z'n kokosnoot.

Zal zo even een foto erbij maken als dat lukt.

Mvg,

Vincent

Weet je zeker,dat hij de enige man is?

Ja dat weet ik zeker.

Misschien heb je een nestje en wil hij dat bewaken. Of is er een nestje op komst. Wat ook van belang is, is dat je bak groot genoeg is voor het territorium van deze soort.

Je vroeg nog kort geleden advies over je bestand in een bak van 80cm. Wat is er nog overgebleven van de betta man, 3 betta vrouwen, Colisa lalia en kreeften?

Je bent in ieder geval dus alsnog een caca gaan kopen.. waar zit hij nu mee samen?

Aah ik zie het al aan de hand van je vorige topics Vinz26.

Je hebt het advies van mensen hier al een paar keer in de wind geslagen en ik ben bang voor je dat je daar nu de eerst problemen van aan het ondervinden bent.

Je hele bestand is vragen om problemen. Ik begrijp dat je zoveel mogelijk leuke soorten wilt, maar dat gaat nu eenmaal niet altijd in een bak van 80 cm. Het is misschien vervelend om te moeten horen dat je niet helemaal op de goede weg zit met je bestand maar mensen zeggen dat met de intentie om problemen te voorkomen bij je. Ik weet hoe moeilijk het is om je te bedwingen als je van alles wilt en in de winkel komt en zoveel leuke vissen ziet. Waarschijnlijk hebben we allemaal die fout wel eens gemaakt.

Zo snel mogelijk je bestand aan passen is dus het enige antwoord dat je hier zult krijgen. Probeer alsnog het advies te volgen, je zult zien dat zelfs met een geschikt bestand het niet een ABCtje is om een aquarium in goede balans te krijgen. Dat is als uitdaging genoeg! Wil je meerdere interessante soorten vissen, moet je of een hele grote bak kopen of meerdere bakken kopen.

In ieder geval veel succes ermee.

kan niks anders doen dan mastertaga gelijk geven je hebt zelfs na advies om het bestand aan te pakken/ uitdunnen nog meer soorten bij geplaatst :S
en elke keer stop je met reageren terwijl mensen je advies geven.
ik zou toch echt eens wat gaan doen met deze adviezen want alleen dan zul je snel van de problemen afzijn 🙂

ik sluit me bij mijn voorgangers aan

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan