Wat is er nieuw

Catappa X van easylife

• Onderwerp starter Onderwerp starter Biologist
  • Startdatum Startdatum
B

Biologist

Guest
Hallo allemaal,

Is er iemand van jullie die ervaring heeft met het product Catappa X van easylife? Op het forum vind ik hier wel een aantal topics over, maar deze zijn allemaal meer dan een jaar oud. Ik vraag me dus af of er ondertussen meer mensen zijn die dit gebruiken en wat hun ervaringen zijn?

Ik zou dit product namelijk graag in de bak met mijn Betta willen gaan gebruiken. Daar ligt nu nog een gewoon blad in, maar dit geeft een enorme rommel als het eenmaal gaat ontbinden. Het heeft verder geen negatieve invloed op de waterkwaliteit,maar de rommel blijft tussen de planten/op de bodem hangen en is moeilijk te verwijderen. Het product van easylife leek me hiervoor dus wel een oplossing.

In de 60cm bak wil ik overigens wel gewoon Catappa blad blijven gebruiken, daar smullen de garnalen namelijk graag van.

Ik hoor graag van jullie!

Ik heb ook wel bladeren gebruikt maar de rommel valt echt mee. Misschien is er kwaliteitsverschil.
Het produkt dat je noemt ken ik verder niet tot mijn spijt.
Voor je garnalen moet je eens Mullberrieblad kopen. Dat is hier hun grote favoriet.

Eerder het blad vernieuwen, dus voordat het uit elkaar valt.

Eerder het blad vervangen is natuurlijk ook een optie, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik zo'n blad gewoon niet mooi vind in de nano. Vandaar dat ik me afvroeg of dit ook werkte.

En mullberrieblad wil ik zeker nog een keer proberen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan